vineri, 6 mai 2016

Mesaj de la MARIA MAGDALENA prin Celia FENN : Fiicele MAMEI DIVINE (5 decembrie 2005).



Mesaj de la MARIA MAGDALENA

Fiicele
MAMEI DIVINE

– 5 decembrie 2005 –





Nota MarYan :

După “serialul” despre Divinul Christic Masculin, conturat în Povestea Vieţii lui Isus, acum iată că a sosit timpul ca “să oferim CuVântul” şi Divinului Feminin, exprimat în acele vremuri prin Energia Feminină a Mariei Magdalena.

Pentru că ar fi prea multe de spus şi comentat despre Sufletul geamăn al lui Isus-Sananda, acum poate că este mai bine ca să oferim în mod direct cuvântul celei implicate în acest subiect.

Însă, înainte de aceasta, vom puncta câteva idei referitoare la Celia FENN, cea care este unul dintre cei mai longevivi şi competenţi mediumi (titrată inclusiv din punct de vedere academic-universitar) pentru Arhanghelul MiKaEl (Mihail) – ale cărei mesaje i le studiez şi le simt “substanţa” şi veridicitatea încă de pe la începutul anilor 2000 – şi care, iată, ne oferă şi câteva mesaje transmise de către Maria Magdalena.

În cadrul acestui amplu “serial”, venim cu două astfel de mesaje, oferite prin Celia Fenn : acesta şi, apoi, încă unul ce va fi ultimul din serie însă numai după ce vom prezenta un anume “Manuscris”, despre care veţi afla mai multe detalii, începând cu postarea următoare...

Până atunci, haideţi să ne familiarizăm cu aceste idei – ce par a fi, pentru cei “tradiţionalişti”, şi mai şocante decât mesajele oferite de Isus prin Sean Bradley – prin acest mesaj transmis prin Celia, care reuşeşte, de la bun început, “să pună lucrurile la punct” în privinţa “Mariei din Magdala”, explicând foarte clar şi direct ce a reprezentat ea şi Misiunea acesteia, alături de Isus, acum 2000 de ani :






Eu sunt Maria Magdalena !

Poate că mă cunoaşteţi, însă puţini dintre voi ştiţi cine sunt sau cine am fost, cu adevărat.

Da, am fost partenera celui numit Yeshua ben Josef, Isus. Şi da, există multe poveşti despre noi şi despre vieţile noastre.

Amândoi am fost AVATARI ai Erei Noi, a Conştiinţei “Christice”, dar cei care au scris aceste poveşti au fost influenţaţi de credinţele lor, anume că doar experienţa masculină era importantă şi, astfel, viaţa AVATARULUI FEMININ, Maria Magdalena, a fost uitată şi trecută cu vederea.

Dar, acest lucru a fost necesar, în scopul de a echilibra viitoarea ERĂ DE AUR, în care un Avatar din fiecare sex trebuia să se nască şi aceştia trebuiau să se unifice ca parteneri, creând Modelul de Rol Perfect, pentru viitoarea Eră a Luminii !

Şi aşa a fost !




M-am născut într-o familie obişnuită de pe teritoriul actual al Israelului, însă nu am fost nicodată o fiinţă “obişnuită”.

Am purtat cu mine Flacăra Sacră a  Femininului Divin, din momentul în care am fost concepută ca şi fiinţă umană.

M-am născut ca o fetiţă perfectă “Christică”. Eram o “fiică încarnată a Mamei Divine”.

Ca şi Isus, am fost iniţiată de anumite femei în învăţăturile secrete ale Esenienilor. Ca şi el, am fost o “mare minune”/o întruchipare minunată, datorită înţelepciunii şi cunoaşterii mele despre artele străvechi ale înţelepciunii femeilor, care erau dincolo de vârsta mea biologică.


Da, iubiţilor, am fost instruită să fiu Păstrătoarea Flăcării Sacre a Înţelepciunii Femeilor, a puterii Femininului Divin.

Acesta încă este rolul meu şi munca mea, în acest moment.

Vin la voi, acum, deoarece Pământul Ascensionat este din nou pregătit pentru a ura bun-venit AVATARULUI FEMININ – a FIICELOR MAMEI DIVINE !

Sunt mulţi dintre voi care sunteţi pregătiţi să primiţi instruire din partea Spiritului, deoarece aţi atins un nivel de conştiinţă care vă va permite să fiţi ce am fost eu : purtătoarea Flăcării Mamei Divine !

Cât de puternică este această flacără – ea reprezintă IUBIREA NECONDIŢIONATĂ PURĂ şi se exprimă la toate nivelele, incluzându-le pe cele Fizic şi Sexual !

Da, prea-iubite surori, Raza Roz-Portocalie a Iubirii Divine a trecut prin voi, curăţând şi eliberând represalii şi abuzuri mentale, emoţionale şi sexuale, de mii de ani, încât acum sunteţi pure şi libere ca să exprimaţi Flacăra Divină prin corpurile voastre.




Învăţăturile Femininului Divin reprezintă Extazul şi Unimea – dreptul prin naştere a fiecărei femei şi dreptul la măestrie şi înţelepciune, care vor permite fiecărei femei să-şi exprime Extazul şi Bucuria într-o relaţie, care va reprezenta Uniunea Sacră, o expresie a înţelepciunii spirituale şi a iubirii necondiţionate.

Aceasta reprezintă uniunea pasională sexuală şi spirituală, care a condus la îndepărtarea poveştii Mariei Magdalena şi a Unirii Sacre cu Yeshua ben Josef – Isus, din istoria care a rămas, despre Viaţa lui Isus.

Şi da, am fost numită “prostituată” şi “necurată”, datorită cunoaşterii darurilor Extazului Sexual.

Cât de trist a fost ca drumul/Calea Femininului Divin să nu fie onorată, alături de Calea Masculinului Divin, reprezentată de Isus !

Această omisiune a condus, de fapt, la distorsiunea adevărului vieţilor noastre, deoarece adevărata Cale a Avatarului nu era suferinţa şi martiriul. Aceasta a fost o interpretare târzie a celor care aveau alte planuri.

Adevărata Cale a Avatarului era să creeze o Cale spre Extaz şi Unime, prin Iubire Necondiţionată.

Acest lucru a fost realizat de noi !




A existat acea realizare care ne permite să vă aducem, acum, învăţăturile Uniunii Sacre, Căile Femininului Divin şi ale Masculinului Divin.

Aceasta a reprezentat încununarea realizărilor din viaţa noastră. Am dori ca să transmitem această Bucurie şi Iubire, ca moştenire a noastră, nu suferinţă, vărsare de sânge prin războaie nenumărate şi cruciade, purtate datorită înţelegerii greşite a naturii energiei Masculine şi a Căii lui Isus !

Dragi surori, în timp ce conştiinţa s-a restrâns pe planeta voastră, eraţi conduse spre credinţa că era bine să vă deconectaţi de corpurile voastre şi să vă reprimaţi sexualitatea şi dorinţele voastre.

Vi s-a spus să vă deconectaţi de spiritualitate, de sexualitate şi aţi pierdut Bucuria şi Extazul Uniunii. Vi s-a spus că această reprimare reprezenta un “ordin” şi că acesta a fost aprobat de Dumenzeu.

Şi, astfel, aţi suferit, v-aţi mâniat, aţi  ajuns fără putere şi multe dintre voi încă sunteţi aşa.


Prea-iubite surori, este momentul ca să vă ridicaţi (înălţaţi-ascensionaţi) conştiinţa, din nou, şi să observaţi că acest corp este Templul Sufletului şi Spiritului vostru !

Acesta este corpul Feminin, corpul femeii şi acesta este Templul Femininului Divin !

Acesta reprezintă o energie puternică şi sacră, o  flacără a Energiei Feminine Solare, care vă face capabile să experimentaţi extazul relaţiei dintre Flăcările Gemene, în care Femininul Divin şi Masculinul Divin se unesc în Serviciu pentru Sursă şi pentru Iubirea ei faţă de Tot Ceea Ce Este !

Sunt multe de împărtăşit despre cunoaşterea Căii Femininului Divin şi noi privim înainte, la lunile ce vin, pentru împărtăşirea acestei Iubiri cu voi !

Dar, permiteţi-mi să termin de unde am început !

Curând, veţi afla că am fost o parte din voi – Femeia Christică sau de “Christal” a Noului Pământ !



Un comentariu:

  1. Eu o iubesc ff mult pe Maria Magdalena si ieri dupa ce am citit Povestea vietii lui Isus ,m am gandit la Maria Magdalena si doream sa citesc si povestea ei.Va multumesc ca a ti publicat o.Mariana.

    RăspundețiȘtergere