marți, 20 iunie 2017

L’Aura PLEIADIAN : SOLSTIŢIUL de Vară (21 iunie 2017) - Gloria LUMINII !



L’Aura PLEIADIAN

SOLSTIŢIUL
de Vară
21 iunie 2017

Gloria LUMINII !

(Traducere : Aurelia DIDA)





Pe 21 iunie 2017, în Emisfera Nordică sărbătorim Solstițiul de Vară, la ora 01:24 am ADT (N.MY. : Aceasta înseamnă ora 07:24 am, ora României).

În Emisfera Sudică se serbează Solstițiul de Iarnă.

Cu LUNA NOUĂ din 23 iunie 2017 în Constelaţia Racului, avem un nou început al unui Ciclu care durează până la următoarea Lună Nouă, pe 23 iulie 2017.

Solstițiul de Vară ne conduce spre acest Nou Început.


Atunci când noi sărbătorim cea mai Lungă Zi, noi sărbătorim Lumina noastră Interioară.

Această Lumină este Sursa noastră de energie – Este peste tot și în noi.

Acesta este Momentul ca, Re-vitalizat(ă), să începi o Nouă Călătorie, după ce ai fost scufundat(ă) în întuneric.

SOARELE reprezintă Steaua Spirituală și Sursa de energie, vitalitate, Iubire și fericire.

Soarele și Lumina Spirituală trăiesc în noi, în fiecare celulă, în fiecare aspect al Ființei noastre, care este Conștiință.




Pentru a sărbători această Lumină Interioară și Lumina Soarelui în timpul Solstițiului de Vară și Acum, haideți să ne concentrăm profund asupra acestei Lumini.

Respiră adânc și relaxează-te.

Simte Soarele Spiritual, penetrând toate aspectele Ființei tale, prin Inima ta, pe măsură ce citești (rostești) și primești – ACUM ! :


Eu Sunt încărcat(ă) cu Lumina Soarelui Spiritual.

Eu Sunt binecuvântat(ă) cu Bucuria și Fericirea Soarelui Etern ~ care nu are sfârșit.

Lumina ca și conștiința mea, se extinde ca și Lumina Iubirii Eterne, care există precum Prezența mea.

Eu Sunt scăldat(ă) în Lumina Soarelui ~ Soarele Spiritual, care strălucește în mine, în fiecare celulă a trupului meu, ca propriul său Soare Glorios ~ Acum.

Eu mă simt binecuvântat(ă), abundent(ă) și radiant(ă) în această Iubire ~ Lumină a Soarelui.

Ca Lumina Eternă care Eu Sunt Acum ~ Eu Primesc.


Reflectează, intenționează, concentrează-te asupra acestei Lumini, Acum și în timpul Solstițiului de Vară, pe măsură ce Tu te deschizi și Primești mai mult din ceea ce Tu Ești deja :

- Lumina Ta PrimordialăDivinitatea Ta.

- Ființa Ta Divină Ascensionată.

- Tot Ceea Ce Tu Ești, Etern și Acum, ca UNUL.


Eu Sunt cu tine, scăldați în Gloria a o mie de Sori ~ Gloria, Iubirea și Lumina a Tot Ceea Ce Este.


L’Aura PLEIADIAN.



prin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu