duminică, 9 iulie 2017

MarYan : „Steluţe pe Pământ” (cu Aamir Khan – 2007) răzbat prin „Întuneric” („Black” – 2005).




Steluţe pe Pământ
(cu Aamir Khan – 2007)
răzbat prin
Întuneric” (Black” – 2005)





În această după-amiază de week-end duminical vă propunem 2 filme deosebite, profunde, cu un mesaj de suflet ce pot atinge orice inimă, cât de puţin deschisă ar fi aceasta : „Steluţe pe Pământ” şi „Întuneric”...

Deşi la prima vedere, cel de-al doilea film poate suna cam... întunecos („Black”), veţi putea sesiza, către final, mesajul profund luminos, la fel ca şi cel oferit de către primul film (realizat şi interpretat de către îndrăgitul indian Aamir Khan, cel din filmul de comedie pe care l-am postat şi noi, pe blog : „PK - Extra-terestrul cherchelit”).

Am folosit această ocazie, de a vă propune două filme în aceeaşi zi, având în vedere tematica asemănătoare a acestora – una TERAPEUTICĂ şi profund VINDECĂTOARE !...


...Căci aceste filme ex-pun viaţa şi lupta teribilă a unor fiinţe aşa-zise „handicapate”, dar care reuşesc, printr-o voinţă extra-ordinară şi, mai ales, cu ajutoare (adevăraţi „maeştri”) la fel de extra-ordinare, să biruiască ceea ce societatea umană şi medicina modernă consideră a fi nu doar „de ne-rezolvat”, dar nici măcar „de tratat”...


Dacă acum doriţi ceva „light” („uşor”), de week-end, vă recomand să urmăriţi cele două filme anterioare propuse (în care eroii sunt câini şi chiar motani „vagabonzi”...) sau pe cel amintit mai sus, cu Aamir Khan („PK - Extra-terestrul cherchelit”).

Dacă, însă, sunteţi pregătiţi pentru ceva mult mai profund (nu „greu”, ci profund eliberator) şi tămăduitor pentru psihicul fiecăruia (căci astfel de filme ating, uneori total, acele aspecte din interiorul fiecăruia care mai au nevoie de vindecare-eliberare)...


...Atunci, vă recomand cu căldura acestei perioade ca să vă conectaţi la aceste deosebite filme artistice care nu lasă pe nimeni „ne-mişcat” – la o vizionare cât mai detaşată şi centrată ! :


STELUŢE PE PĂMÂNT” („Taare Zameen Par”) film indian cu Aamir Khan, din 2007...

Link-ul către film :




...şi


Întuneric” („Black”), alt film indian din 2005 :

Link-ul către film :





MarYan

2 comentarii:

  1. NAMASTE DOMNULE DRAG INIMII MELE MarYan! RECENT AM VENIT DINTRUN BINEMERITAT CONCEDIU DIN Ins.Creta,unde alături de familie m-am simţit ca în grădina raiului şi dacă mi s-ar ivi ocazia oridecîteori aş putea, cu drag m-aş întoarce. ÎN cele 8 zile mi-au lipsit informaţiile de pe blogul Dvs,acum mă bucur să sorb tot ceea ce aţi trimis cititorilor în acest timp .Urmăresc pulsul vieţii noastre şi de-a lungul timpului am găsit cîţiva "de-ai pămîntului nostru adevărat care răzbătînd prin tsunami-ul şi zguduirile celor 27 de ani de demo-CRAŢIE (ca la noi nu mai găseşti) oameni,deeci O-A-M-E-N-I- care cu armele lor specifice au rămas fideli acestui neam şi pămînt,înfigîndu-şi condeiul ascuţit şi criticînd la vedere ,fără teamă de consecinţe derapajele unor politicieni bolnavi,aventurieri...etc. Şi cum priveam eu aşa pe acea insulă luciul turcoaz al mediteranei,cugetam căutînd cu mintea măcar cinci O.A.M.E.N.I. care să-i pui la frîiele administraţiei acestei Românii,care să nu fure,mintă,manipuleze,vîndă,trădeze...ne-aserviţi politic..Şi printre ei unul aţi fost Dvs.,alături de Oreste,de blogerul şi prietenul meu de la Constanţa,domnul Marius Sumedrea,Dan Puric-actorul,domnul general Emil Străinu,Mircea Chelaru, documentaristul Daniel Roxin ,pe Radu Moraru de la NAŞU TV,pe Laurenţiu Primo de la "MERITOCRAŢIA"-MIŞCAREA MERITOCRATICĂ,jurnalistulRareş Bogdan,cîţiva academicieni,cîţiva preoţi,în fruntea domniilor lor situîndu-l pe domnul Adrian Singurov şi vreo doi-trei prieteni,tot spiritualişti.Vedeţi că am găsitr doar aşa la un simplu gînd mai mult de cinci ? Aş da la o parte spre odihnă toată adunătura aia din parlament,aş trimite spre adîncă meditaţie la "beciul domnesc"pe toţi dovediţii cu dosare,pe autorii morali ai măcelului mineriadelor,nu i-aş uita pe vînzătorii care poartă etichetă politică şi au vîndut sub diverse pretexte bogăţiile terane şi subterane,mai ales Roşia Montană,mă doare că eu cam pe acolo mi-am petrecut copilăria,lîngă Brad (HD). Nu înainte de a confisca TOATE bunurile obţinute ilegal şi aş face un sistem meritocratic. De ce v-am amintit pe Dvs. cît şi cei enumeraţi aici este că fără IUBIRE NIMIC,dar N.I.M.I.C. nu se mai poate re-forma. Oicîtă bună intenţie ar avea ei ,sistemul nu le permite....e ca la maşina de tocat carne ,pui o bucată întreagă şi iese ceva de toate felurile,tot muşchiul s-a mărunţit în grăsimi.....Mulţumesc pentru efortul şi constant şi să vă dea DOMNUL ISUS mare putere de muncă.cît despre blog este foarte citit,cel puţin eu pe unde am umblat şi am vorbit cu OAMENI ca noi,l-am recomandat spre TREZIRE. E OK. De la George NandideDrobeta. NAMASTE !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, George de (la) Drobeta,
      pentru timpul acordat în aşternerea acestor gânduri personale - frământări despre "curgerea Vremurilor" - până vom trece şi de aceste "chestiuni" trecătoare, cum ar fi politica de tip 3D.

      Însă cel mai mult mă bucură că, şi prin tine, informaţia de acest gen poate ajunge la cât mai mulţi oameni.
      Apoi, decizia le aparţine...

      Mulţumesc încă odată !

      MarYan,
      cu drag.

      Ștergere