luni, 27 aprilie 2020

MarYan : „Lumea de (dincolo de) Mâine” – „TomorrowLand”, 2015 – şi Rolul PreViziunilor şi Alegerilor în fluctuaţia Liniilor Temporale.




„Lumea de
(dincolo de) Mâine”
– „TomorrowLand”, 2015 –
şi
Rolul
PreViziunilor şi Alegerilor
în fluctuaţia
Liniilor Temporale





După vreo 5 luni de pauză la acest Capitol, al filmelor cu mesaj profund, de tip „spiritual”, acum venim cu unul nou, pe care îl găsim a fi deosebit de important în aceste Corona-Vremuri atât de tulburi...

...În care virusul informaţiilor pe tema acestui subiect „îşi face de cap”, şi chiar „cu cap” , din perspectiva celor interesaţi de împrăştierea cât mai întinsă a acestor „mesaje” ale virusului, bazate pe acelaşi ingredient fundamental : FRICA.

Dar, pentru că am promis că articolul despre acest CoronaVirus va veni, dar printr-un alt mesaj, acum ne concentrăm pe acest film din 2015 şi pe ideile (şi imaginile) extra-ordinare, lansate în cadrul acestuia, care, după cum am precizat, par a fi extrem de actuale şi „tematice”, legate de aceste Vremuri.




În primul rând, iată subiectul principal al acestuia, expus pe site-urile oficiale ce oferă filmul :

O adolescentă foarte curioasă și un fost inventator genial pornesc într-o misiune periculoasă ca să descopere secretele unui loc misterios numit TomorrowLand.
Acest film, produs de Disney și regizat de Brad Bird, știgător a două premii Oscar®, îl are în rolul principal pe George CLOONEY.
Legați de același destin, Frank (Clooney), un fost copil geniu, și Casey (Britt Robertson), o tânără deșteaptă, optimistă și foarte curioasă, pornesc într-o misiune periculoasă.
Ei vor să descopere secretele unui loc misterios, aflat undeva în timp și spațiu, cunoscut sub numele de TomorrowLand.
Ceea ce trebuie să facă acolo va schimba lumea, dar îi va schimba și pe ei pentru totdeauna.

De asemenea, un comentariu din perspectiva „apocaliptică” poate fi cercetat pe site-ul prietenilor de la „Ieşirea din Matrix (fiind unul din „portalurile” de unde se poate vedea acest film).

Şi, pentru că avem un comentariu suficient de lung şi întins pentru cei nerăbdători cu CuVintele şi dornici de acţiune (vizualizare), acum schimbăm formatul acestui gen de articol, venind de la început cu video-ul filmului, urmând ca cei interesaţi de o înţelegere aprofundată a acestui Film să citească, în linişte, mai departe.

Aşadar, iată filmul :


Link-ul către film :


     
Acestea find zise (şi expuse), haideţi să trecem la aspectele esenţiale şi la Mesajul transmis de către acest extra-ordinar film.

Pentru mine, personal, este o mare bucurie să descopăr un material artistic, de tip Film, care expune într-un mod atât de evident Rolul ALEGERILOR pe care le facem şi ale CREDINŢELOR referitoare la Viitorul nostru – sau, altfel spus, despre modul în care ALEGEM SĂ CREDEM CEVA SAU ALTCEVA, după cum este expus şi în acest film.

Pentru că, încă odată, o majoritate – pe care sperăm să fie cât mai mare – dintre cei prezenţi pe acest blog are habar de aceste aspecte fundamentale, expuse mai sus, poate că această parte nu va fi prea „entuziasmată” de lectura acestor informaţii, considerate de către voi a fi deja redundante (repetitive), chiar plictisitoare, după atâtea lecturi şi studii pe acest subiect.

Însă, a observa, a cerceta şi, poate, chiar A ÎNŢELEGE mult mai bine aceste aspecte metafizice, într-un mod chiar artistic, vizual, printr-un film artistic (nu documentar), credem că este chiar important şi poate şi interesant – mai ales că învăţarea prin implicarea emisferei drepte, cea artistic-emoţională, este una mult mai profundă, de lungă durată, ce va transcede, pentru mult mai mult timp, acele câteva fraze metafizice din orice documentar sau carte, oricât de grozav expuse ar fi acestea.


Aşadar, iată PoVestea noastră :

Liniile Temporale ale Planetei şi ale oricărei entităţi sunt influenţate în fiecare moment de Alegerile noastre, prin ATENŢIA pe care o acordăm unui anumit subiect, în fiecare „moment” (după cum am mai spus)... sau, după cum preciza adolescenta din film, prin Parabola celor DOI LUPI : pe care Lup îl hrănim cu Atenţia noastră : pe Lupul Întunecat sau pe Lupul Luminos ?

În funcţie de „Lupul” pe care îl hrănim (partea întunecată sau partea luminoasă din noi, sau altfel spus : întărirea Armoniei sau a diz-armoniei interioare), prin Atenţia noastră, în acelaşi fel FLUCTUEAZĂ ŞI LINIIILE TEMPORALE PERSONALE ale fiecăruia dintre noi... şi, pe cale de consecinţă, cu influenţă directă asupra Liniei Temporale dominante a Planetei !

Altfel spus, ca să fie şi mai clar : cu fiecare MEDITAŢIE / RUGĂCIUNE făcută (vă re-amintiţi ? : în mod DEDICAT !), cu fiecare gest şi gând DE LUMINĂ pe care-l infuzăm cu tărie şi Trăire în aura şi viaţa noastră, în acelaşi mod se produc, pe cale de consecinţă, fluctuaţii cuantice în Liniile noastre temporale, deci în aura noastră, pe care le putem percepe, uneori, ca „schimbări de dispoziţie” – la fel ca şi partea (zisă) cealaltă, „negativă”, ce produce efecte de tip contrar, însă în acelaşi mod şi prin acelaşi mecanism.

Pentru a înţelege cât mai bine acest aspect atât de important pentru fiecare Suflet şi în Viaţa fiecăruia, am ales trei scene „monumentale” din acest film, ce susţin acest aspect – şi care, încă odată, prin imaginile expuse (care, fiecare, fac cât „o mie de cuvinte”), se pot reţine mult mai bine pe retina memoriei şi pentru mult mai mult timp decât vorbe şi alte teorii orto/meta/para-fizice expuse...




1. Pe la momentul de timp al filmului 01:04:30 , are loc o scenă extra-ordinară, în care pe monitoarele din casa inventatorului genial (Clooney), se întâmplă ceva neaşteptat şi tare ciudat pentru respectivul, în timp ce între el şi adolescentă are loc următorul dialog :

- Frank (Clooney) : „Dacă cineva ţi-ar spune că ştie data morţii tale, ai vrea să o afli ?”

- Casey (Britt) : „DA, cine nu ar vrea să ştie ??...
Dar, dacă faptul că îmi accept moartea este chiar elementul care o cauzează ?..”
Deci, răspunsul este da, aş vrea să mi-l spui. Dar nu te-aş crede !

- Frank : „Trebuie să mă crezi.”

- Casey : „De ce ? Nu îţi faci tu propriul destin şi toate celelalte ?...”

Ei bine, în acel moment, procentajul de „Probabilitate” de 100% afişat de către „Monitor” (cel din dimensiunea alternativă, ce monitoriza manifestarea Apocalipsei pe Linia Temporală a societăţii umane) s-a modificat subit, aparent insignifiant, aceasta începând să scadă până pe la 99,9994%, inclusiv cu schimbarea bruscă, pentru câteva secunde, a imaginilor apocaliptice expuse pe alt monitor...

Iată cum Monitorul, acel Computer Cuantic Planetar, a evidenţiat scurte modificări / fluctuaţii în Câmpul Cuantic Planetar (prin noi imagini, de tip „paradis” şi prin modificarea calculului probabilităţii de producere a evenimentului apocaliptic), doar prin Alegerea fetei de a pune la îndoială afirmaţia categoricăTrebuie să mă crezi !” :



2. Însă acest aspect este şi mai evident şi de-a dreptul magistral evidenţiat în altă scenă, de la momentul filmului 01:37:50 , când fata pur şi simplu NU ACCEPTĂ ideea catastrofei globale ce ar fi urmat să vină „în mod implacabil”, de neoprit (pentru ceilalţi „cunoscători”, căci doar în acest fel vizualiza Monitorul viitorul Planetei, prin captarea undelor tachionice)...

Astfel, această veritabilă „Maşină a Timpului” (un fel de Dom, configurat foarte asemănător ca „Cerebro” din seria de filme X-Men, acel puternic device al profesorului Xavier, pentru vizualizarea viitorului) a evidenţiat o fluctuaţie de cel mult o secundă în imaginile recepţionate din viitor (prin undele tachionice), prin „supra-scrierea” (pentru foarte scurt timp, însă cât se poate de REAL pentru acel moment !) imaginilor apocaliptice ce arătau casa fetei sub ape, cu imaginea normală a casei, cu iarba şi florile din jur şi cerul senin...

...Însă, acest veritabil Moment de TRANS-FORMARE şi TRANS-MUTAŢIE Alchimică (una interioară, de conştiinţă) la nivel Planetar, a avut loc (chiar dacă preţ de doar o secundă) exact în Momentul în care adolescenta (fiinţa care încă mai are contact, uneori, cu Copilul pur din interior) A ALES să refuze să creadă în acel viitor apocaliptic :

- Nix (guvernatorul din dimensiunea alternativă) :
„Mi-e teamă că lumea se sfârşeşte. Este un lucru sigur, inevitabil, şi se apropie.”
...
- Casey : „Dar nu s-a întâmplat, încă !

- Nix : „S-a întâmplat deja, doar că nu l-ai acceptat, încă.”

- Casey : „Ei bine, EU NU ÎL ACCEPT !



3. A treia scenă propusă are loc la momentul 01:39:30 al filmului, cu următorul dialog extrem de relevant şi clarificator :

- Casey : „Mi-ai arătat un loc care era uimitor şi incredibil. Şi era o minciună...
Dacă vreţi să băgaţi o idee în capul oamenilor, ar trebui să vă asiguraţi că este adevărul, fiindcă nu puteţi face asta...
Piratai semnalul... Acasă la tine, la toate televizoarele, în camera ta apocaliptică, sporeai transmisiunea de la acel Monitor.  Cum făceai acest lucru ?”

- Frank : „Nu e nicio scofală. Trece atât de multă putere prin el, acum, încât şi un radio obişnuit poate prinde, acum, semnalul.
Trebuie doar să găseşti frecvenţa potrivită.”

- Casey : Ai captat semnalul dintr-o altă dimensiune.
De la o maşinărie aflată aici. Asta înseamnă că transmite şi acolo (N.MY. : În dimensiunea civilizaţiei noastre actuale).
DACĂ NU ESTE DOAR PENTRU PREZICEREA VIITORULUI ?...”

- Frank : „Difuzează (transmite).”

- Casey : „Când am atins chestia asta (N.MY. : Insigna care realiza, prin atingerea acesteia, trecerea în acea dimensiune alternativă), pentru câteva minute mi s-a părut că ORICE ESTE POSIBIL... aşa că de ce nu se poate întâmpla şi contrariul ?
Dacă chiar MONITORUL este o insignă gigantică ?...
...Dar în loc să te facă să gândeşti pozitiv, te face să gândeşti negativ... şi convinge întreaga lume să hrănească Lupul greşit (N.MY. : Lupul întunecat” din fiecare) !




Acum, după ce am expus toate aceste aspecte, subliniate prin cele 3 scene, poate că nu puţini dintre voi vă întrebaţi de ce insistăm pe acestea ?... care ar fi, până la urmă, nu-i aşa?, părţi din imaginaţia unui scenarist şi regizor ce au creat acest film – o iluzie, până la urmă, aşa-i ?...

Pentru noi acest film şi aceste scene le găsim a fi, după cum spuneam, „monumentale”, căci ele oferă, prin imaginile concrete din film, o imagine la fel de concretă în privinţa a ceea ce trăim în Meditaţiile noastre, precum cele propuse de Cobra (care, chiar aşa, în ultima Meditaţie din 4/5 aprilie 2020, ne-a propus să medităm pentru Schimbarea Liniilor Temporale dominante ale Planetei), care meditaţie determină, ÎN ACELAŞI TIMP, acelaşi tip de modificări/transmutări şi la nivelul Liniei Temporale dominante personale...

Şi, în fapt, aceasta poate avea loc în mod real, chiar în vieţile noastre, zi de zi : imaginaţi-vă cum, prin schimbarea unei Reacţii (aparent) „de moment”, de exemplu în urma unui zâmbet discret pe care am ales să-l afişăm şi să-l SIMŢIM în faţa unui tip nervos şi, eventual, „bătrân”, care ne agasează cu întrebări „prosteşti”, în loc să răspundem cu nervi şi agresivitate la această situaţie...

...Ei bine, aceasta are ca efect generarea unei fluctuaţii în câmpul cuantic (auric) personal, cu dispariţia (ca exemplu, repetăm) a unei „înregistrări potenţiale” de accidentare (uşoară) a maşinii personale (în timp ce ne deplasăm cu aceasta, încă nervoşi, prin mijlocul aglomeraţiei urbane, de exemplu), astfel că imaginea acestui eveniment „negativ” din viitorul apropiat, care putea fi vizualizat în Linia noastră Temporală dominantă de până atunci, este supra-scrisă cu imaginea deplasării normale prin aglomeraţie, fără nicio problemă a maşinii...

...Doar pentru că AM ALES altceva, o altă Reacţie, la un anumit moment (care, întotdeauna, este „cel potrivit” pentru noi, în aceste cazuri), prin DECIZIA interioară de a face o schimbare în Atitudine.


De aceea, acele imagini (de supra-scriere a unei imagini cu alta, prin schimbarea la nivel de Alegeri/Decizii) din acest film artistic sunt atât de tulburătoare, chiar trans-figuratoare, prin veridicitatea manifestării acestora în Universul nostru interior (în câmpul cuantic din aurele Fiinţei care Suntem)...

Astfel că, acum, la finalul acestei cam lungi expuneri a filmului, vă mai propun o ultimă imagine, oferită tot de aceeaşi scenă (a doua), din camera Monitorului, cea a ”Maşinii Timpului” : stând în centrul acestei Cameră-Sferă sau Dom (precum Epifiza din centrul Craniului), cu mâinile pe Punctul din Centrul Sferei (Planeta în miniatură) şi direcţionând (cu Mintea) spre diferite locuri planetare şi vizionând diferite variante de Viaţă (Linii Temporale), întrebare este, dragi prieteni : TU (ATENŢIA TA), CE ALEGI SĂ CREZI şi, mai ales, SĂ MANIFEŞTI ?

...Sau altfel întrebat, în con-textul filmului : TU CE LUP ALEGI SĂ HRĂNEŞTI, OM-ule ?


De aceea, şi în aceste Vremuri de CoronaPanică, rămâne extrem de actuală urarea noastră de...

...VIZIONARE cât mai CONŞTIENTĂ ! ! :



MarYan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu