Un
fost pilot C.I.A. depune mărturie că
NICIUN AVION
NU a lovit TURNURILE GEMENE !
NICIUN AVION
NU a lovit TURNURILE GEMENE !
la 11 septembrie 2001
– 14
mai 2014 –
Nota MarYan :
După
ce articolul anterior din două Părţi, „Marea şi cumplita înşelătorie a aşa-ziselor „Atentate teroriste” din 11 septembrie 2001”,
publicat în anul 2008 (din cadrul SERIALULUI
nostru : „MOMENTUL 11 septembrie 2001 şi CONTEXTUL şi SEMNIFICAŢIA acestuia”), vorbeşte despre aspecte care şi acum, în
2015, sunt mai puţin cunoscute (vedeţi timpul în care a avut loc prăbuşirea
celor 2 turnuri, care corespunde în mod precis unei „prăbuşiri prin detonare”), totuşi, se pare că în 2008 – culmea, la
aproape 7 ani de la acel Moment –
era încă „prea devreme” pentru a se „detona” această „bombă”, care doar de 1-2
ani abia a apărut în spaţiul „mediei alternative” : faptul că, în realitate, cea mai mare mistificare a acelui
Moment din 11 septembrie 2001 a constat în URIAŞUL... „JOC VIDEO” creat prin LASERE
de cea mai mare PUTERE !
Veţi
vedea în cadrul acestui articol (alături de alte video-uri de pe YouTube şi din
alte filme documentare, expuse la finalul acestui articol, ca şi în primul articol al acestui SERIAL) faptul că, în realitate, celebrele AVIOANE DETURNATE care „au intrat în
Turnurile Gemene din New-York” nu au fost decât PROIECŢII HOLOGRAFICE cu acele LASERE
de care am amintit, SINCRONIZATE cu EXPLOZII CONTROLATE corespunzător (şi CE FEL DE EXPLOZII ? vom vedea în
„Episodul” următor!), care să creeze imaginea unor „Atentate Teroriste” cu
acele Avioane...
...Altfel
spus, în 11 septembrie 2001 s-a
produs cel mai grandios „FILM de
SUPER-ACŢIUNE” cu „TERORIŞTI”, a la
HOLLYWOOD, cu cel mai mare „PLATOU DE FILMARE” care a existat până
acum, în istoria filmografiei mondiale !...
...Şi,
cel mai dramatic, cu „FIGURANŢI”
care „au trăit pe viu” acest film, „pe propria piele”, până la a-şi pierde
corpul fizic din acest Plan Fizic 3D... şi vorbim de vreo 3.000 de fiinţe – dacă nu cumva au fost chiar mai mulţi !
Sper
că, prin aceast nou articol – pentru cei care încă nu aţi înţeles cu adevărat
ce a reprezentat Momentul 11 septembrie 2001 – să percepeţi la un nivel şi mai
profund ce teribilă manipulare s-a
produs în acea zi şi în zilele şi anii ce au urmat...
Aşadar,
iată articolul (sintetizat de amicul Marius
Sumedrea) ce se bazează pe afirmaţiile „cu acoperire”, inclusiv din punct de vedere „ştiinţific”, ale unui fost Pilot
al CIA :
Subiectul aşa-zisului atac terorist din 11
septembrie 2001 (11/9) poate că este consumat în prezent, dar în timp se dovedeşte ca subiect de
actualitate, datorită informaţiilor care ies la suprafaţă.
Dacă după consumarea faptelor, în prima lună
varianta oficială părea verosimilă, odată cu trecerea timpului şi mărturii a
sute de oameni, precum şi analizarea atât de către specialişti cât şi de oameni
care doreau să afle adevărul despre acest eveniment, iese în evidenţă faptul că a fost o operaţiune „steag fals” orchestrată de către elita occidentală (SUA, Israel şi
Arabia Saudită) cu actorii pe care îi ştim cu toţii, în scopul declanşării „războiului împotriva terorismului”,
în plan extern, iar în plan
intern, interzicerea şi reducerea gravă a unor drepturi şi libertăţi
individuale esenţiale prin semnarea de către nazistul Bush Jr. a
„Patriot Act” care încalcă grav Constituţia SUA.
Scopul general al administraţiei Bush Jr. a
fost întronarea unei dictaturi fasciste
în SUA.
Mijloacele folosite parcă sunt copie la indigo cu cele folosite de către
Hitler în anii 1930, pentru a prelua
puterea în Germania :
În prezent se ajunge la concluzia că
mijloacele prin care au dus la îndeplinire prăbuşirea şi dezintegrarea WTC nu
sunt dintre cele clasice, cum s-ar crede la prima vedere.
Ultima concluzie şi cea mai şocantă este că nu s-au folosit nici măcar vestitele
avioane care au intrat premeditat în cele două turnuri pilotate de către nişte
piloţi neexperimentaţi arabi.
Au fost folosite arme şi tehnologie pe care mulţi dintre noi nici nu ne imaginăm că
ar exista.
În cele ce urmează vă redau o mărturie de excepţie a unui fost pilot
CIA.
Un fost angajat CIA și pilot civil, a jurat într-o declarație pe propria
răspundere,
că niciun
avion nu a lovit Turnurile Gemene, că ar fi fost fizic imposibil.
John Lear, fiul inventatorului LEARJET - Bill Lear, a dovedit din experienţa sa, că ar fi fost imposibil fizic ca un Boeing-767, cum ar fi zborurile
AA11 și UA175, să fi lovit Turnurile Gemene de la
9/11, în special atunci când au fost pilotate de către piloți neexperimentați.
El spunea :
„Nici un Boeing 767 nu a lovit Turnurile
Gemene cum în mod fraudulos au susținut guvernul, mass-media, N.I.S.T. și contractorii săi”
– a susţinut în declarația pe propria răspundere.
„Astfel de accidente nu au avut loc, deoarece acestea sunt fizic
imposibil, cum este descris, din următoarele motive : în cazul U.A.L. 175
care a intrat în turnul de sud, un
adevărat Boeing 767 ar fi început „telescopic” să se dezintegreze atunci când
botul a lovit coloanele de oțel de 14 inch care sunt de 39 de inch (aprox. 99 cm în diametru) pe centru.
Coada
verticală şi orizontală s-ar fi separat instantaneu de aeronavă, când ar fi lovit
coloanele de oțel
și ar fi căzut la pământ.
Motoarele, la impactul cu
coloanele de oțel,
şi-ar fi menținut forma lor
generală și, fie ar fi căzut la pământ, fie ar fi fost
recuperate din resturile clădirilor prăbușite.
Niciun
Boeing 767 nu ar fi putut atinge o viteză de 540 mph( aprox.870 Km/h), la 1.000
de metri deasupra nivelului mării, datorită „vitezei duble parazite”.
Suprafaţa
fantei motorului nu este concepută pentru a accepta volumul de aer
dens de la acea altitudine şi viteză.
(N.Trad.
: Specific că la altitudinea de 8.000 - 12.000 de metri, la care evoluează
aeronavele actuale, aerul este rarefiat, foarte puţin dens, care opune o
rezistenţă minimă asupra aeronavei, iar temperatura aerului este de cca. -50 de grade Celsius)
Bucata
de fuzelaj extern presupusă că ar conține 3 sau 4 decupaje-fereastră
este incompatibilă cu un avion care a lovit o coloană din oțel de 14 inch
(aprox.35,5 cm), la peste 500 mph. Ar fi fost mototolită.
Nicio
parte semnificativă a Boeingului 767 şi mai ales motorul nu ar fi pătruns în
coloanele de oțel de 14 inch dincolo de miezul masiv al
turnului, fără ca o parte din ele să nu se identifice la sol.
Resturile
colapsului ar fi conținut secțiuni masive ale Boeingului 767, inclusiv 3 miezuri de motoare cu o greutate de
aproximativ 9.000 pounds (N.A.: aprox. 4 tone) bucata,
care nu ar fi fost ascunse.
Cu toate acestea, nu există nicio dovadă a prezenţei la
WTC a oricărei dintre aceste componente structurale masive.
O
astfel de dispariție completă a Boeingului 767 este imposibilă.”
Declarația pe proprie răspundere,
din data de 28 ianuarie 2014 face
parte dintr-un proces deschis de către Morgan
Reynolds, în Statele Unite, District Court, Districtul de Sud, New York.
În martie
2007, Reynolds, un fost economist-şef sub administrația George W. Bush a depus o
Cerere de Corectare cu Institutul Naţional de Ştiinţă şi Tehnologie din SUA,
invocând convingerea că avioane comerciale reale (Boeing) nu au lovit turnurile
WTC.
Deși Miscarea Adevărul despre 9/11 a
respins inițial teoria „nu
au existat avioane”, ca prea bizară, după o analiză științifică și rațională, aceasta a devenit o
explicație larg acceptată,
datorită probelor colectate.
Spre deosebire de orice altă formă de
declarații, o declarație pe propria răspundere
devine adevăr în drept, în cazul în care aceasta nu este „răsturnată”. În acest
caz, guvernul american va fi obligat să admită că varianta oficială, dată de
Comisia 9/11, este greșită.
Căpitan în rezervă, fostul pilot CIA în vârstă
de 65 de ani - care are peste 19.000 de ore de zbor – a atras de asemenea atenția asupra lipsei de
experiență a piloților care ar fi zburat cu
aeronavele :
„Presupusa «coborâre controlată» în New
York, pe o linie relativ dreaptă, de un pilot novice, este puțin probabilă din
cauza dificultății
extreme de a controla poziția, rata de coborâre şi viteza de coborâre în
parametrii de zbor «controlat».
Este nevoie de un pilot de
înaltă calificare pentru a interpreta „EFIS” (display-urile electronice de zbor),
cu care niciunul dintre piloții hijacker nu ar fi fost familiarizaţi, chiar dacă
au beneficiat de instruire, şi de a folosi controalele sale, inclusiv eleroane,
cârmă, lifturi, spoilere şi «drosseli de efect», ca să mențină controlul şi
coborârea.”
LEAR, în conformitate
cu declarația sub jurământ, a
zburat cu peste 100 de tipuri diferite de avioane în timpul celor 40 de ani de
zbor și deține mai multe certificate de aviator FAA decât
orice alt pilot FAA certificat.
El a zburat în misiuni secrete pentru CIA
din Asia de Sud-Est, Europa de Est, Orientul Mijlociu și Africa, între 1967 și 1983, apoi a petrecut 17
ani de lucru pentru mai multe companii aeriene de pasageri și de marfă, ca şi căpitan şi
instructor de zbor.
El este un membru al „Pilots for 9/11 Truth” („Piloţi pentru Adevărul despre 9/11”) care a arătat în mod constant că
era imposibil pentru ca acele avioane să fi lovit Turnurile Gemene în modul în
care Comisia 9/11 a sugerat.
Comisia nu a luat probe de la experți sau piloți, atunci când a efectuat investigaţiile privind atacurile, în anii 2002-2004.
Ideea care se avansează, acum, este că s-a
folosit tehnologie holografică pentru a induce imaginea avioanelor care s-au şi
văzut la TV cum au intrat cu viteză în cele două turnuri, iar turnurile au fost
lovite cu o armă (electro-magnetică, scalară, cu impuls sau de alt gen,
necunoscută nouă), pentru a realiza efectul.
Priviţi următorul videoclip şi fiţi foarte
atenţi la minutul 16.25 – se vede o
siluetă a unui obiect zburător care evoluează pe lângă turnuri, chiar în
momentul impactului :
În afară de aceasta, la momentul impactului,
chiar înainte ca silueta avionului (hologramei) să lovească turnul, se vede UN FLASH DE LUMINĂ. Acesta pătrunde apoi complet în turnul
din oţel, fără să se dezintegreze nimic din aşa-zisul avion, ca şi cum ar intra
în brânză….este contrar oricăror legi ale fizicii clasice…
În videoclipul următor priviţi la minutul 5.11, după ce primul turn este în
flăcări, apare clar în deplasare spre cel de-al doilea o sferă, poate fi un OZN
sau o armă secretă, nimeni nu ştie încă (dar efectul a fost constatat…) :
După această scurtă şi nespecialistă analiză, se poate trage o CONCLUZIE : în desfăşurarea evenimentului de care am amintit, s-au folosit tehnologii care noi oamenii de rând nu avem habar şi nici nu le putem concepe. Acestea sunt deţinute de către Cabală, pentru a-şi duce la îndeplinire planurile malefice de sclavizare a omenirii.
De ce nu au intervenit civilizaţiile ET benefice, pentru anihilarea acestui eveniment ?
Se pare că omenirea avea nevoie de aceasta, pentru a se TREZI. Efectul, în timp, asupra oamenilor a fost exact invers faţă de ce preconizase Cabala.
De la acel moment, omenirea se trezeşte în masă şi acest fapt este incontestabil.
(Nota MarYan : Aceeaşi întrebare a fost pusă şi în filmul „Conflictul din Spaţiu”, de către realizatorii filmului –
Echipa de la GALACTIS – legată de „permisiunea” Siriusienilor de pe
Nava-Mamă ANAIS de a fi atacaţi de reptilieni şi parţial avariaţi, deşi ştiau
foarte bine ce urma să se petreacă, prin vizualizarea Liniilor Temporale – şi
acelaşi tip de răspuns „a venit” : s-a acceptat aceste „daune” pentru efectul psihologic pe care l-a provocat
printre celelalte civilizaţii extra-terestre, care le-a mobilizat decisiv
pentru un alt nivel de intervenţie asupra
Pământului...)
Mai avem puţin ca să punem capăt tuturor planurilor Cabalei şi să începem să construim o lume dreaptă, pozitivă şi benefică pentru tot ce există pe această Planetă...
Mai avem puţin ca să punem capăt tuturor planurilor Cabalei şi să începem să construim o lume dreaptă, pozitivă şi benefică pentru tot ce există pe această Planetă...
Drum drept spre Lumină !
Nota
MarYan :
După cum am amintit la începutul
acestui articol, iată şi câteva video-uri de pe YouTube, care expun clar
acest adevăr, al PROIECŢIILOR HOLOGRAFICE în locul „avioanelor deturnate” :
- „Holograma unui Avion ! Madrid, Spania, Iulie
2010” :
- „Avionul care a lovit W.T.C. din 11 septembrie 2001 n-a fost decât o
proiecţie holografică !” :
- „Dovada utilizării Armelor Laser”
(Partea 1-a) :
- „Dovada utilizării Armelor Laser”
(Partea a 2-a) :
- „Dovada utilizării Armelor Laser” (Partea a 3-a) :
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu