2 articole despre
Cum au ajuns aeronavele de luptă ruseşti în Siria,
nedepistate de nimeni ?
şi
Despre crearea de către Rusia în Siria,
a unor zone “impenetrabile” pentru NATO
(Generalul Philip
Breedlove)
Nota MarYan :
Aceste două articole (şi altele care vor veni) pe
care acum le propunem spre lectură, din „Ziarul
de Gardă” (produs al media-alternative ce aparţine fostului comandant adjunct al Aeroportului Internaţional Otopeni),
nu reprezintă (doar) un fel de „Jurnal de Război”, cu detalii corespunzătoare,
despre situaţia din Siria şi nivelul „ostilităţilor” de acolo – aparent, doar o
„chestiune” pentru băieţii pasionaţi de războaie şi de cariera militară – ci, aceste
articole vom vedea cum par a face parte dintr-un puzzle mult mai mare şi mai
complex...
Această postare şi cea care va urma vor pregăti
terenul pentru următoarea noastră PoVeste
care se va strădui să evidenţieze puternica legătură existentă între ceea ce se
întâmplă, în prezent, în Zona Siria-Irak
şi „dezvăluirile” tehnologice uimitoare care „sunt pe ţeavă” dinspre Fundaţia KESHE...
Aşadar, iată aceste prime două articole :
Valentin VASILESCU
1. Cum au ajuns aeronavele de luptă ruseşti în Siria,
nedepistate de nimeni ?
– 28 septembrie 2015 –
Presa internaţională a
constatat cu surprindere “teleportarea”
a 28 de avioane şi elicoptere de luptă ruseşti pe aeroportul internaţional din
Latakia (Siria) – descoperirea fiind făcută doar după studierea imaginilor
obţinute din satelit.
Cele mai multe aparate
aparţinând bazelor aeriene 387 şi 368 Budyonnovsk din Caucaz : 12 avioane Su-25SM şi 16 elicoptere de atac şi transport
Mi-24PN, Mi-35M , Mi-8AMTSh.
Cum au ajuns aceste avioane acolo ?
Nimeni
n-a detectat pe radar zborul acestor aeronave pâna la aterizarea în Siria, deşi traiectul
lor a trecut pe deasupra Mării Caspice şi prin nordul Irakului, zonă controlată de avioanele de alarmare
timpurie AWACS americane.
Armata SUA are
dislocate aparate AWACS la Baza aeriană INCIRLIK din estul Turciei
şi în Bahrain.
Aceste avioane care au o rază de descoperire de 500 km
coordonând zborurile de bombardament împotriva ISIS, ale coaliţiei conduse de
SUA, în nordul, vestul şi centrul Irakului.
Abia după apariţia în
presă a imaginilor de satelit, pe 20
septembrie 2015, s-a trezit şi ISRAELUL
să trimită două avioane mini-AWACS,
de tip Gulfstream G550 în misiuni de patrulare pe coasta libaneză a Mării
Mediterana – Israelul anticipând în
trecut toate mişcările în spaţiul aerian al Orientului Mijlociu.
FoxNews.com a informat că pe 24 septembrie 2015, piloţii ruşi au
executat primele zboruri de aclimatizare de pe aeroportul Latakia, fiind
escortaţi de avioane MiG-29 siriene. Piloţii ruşi au survolat zonele ocupate de
ISIS dar nu au executat lovituri aeriene.
Aviaţia
israeliană a trimis din nou un avion Gulfstream G550, să patruleze între Liban şi
Cipru, deasupra Mării Mediterana, nereuşind nici de această dată ca să obţină
vreo informaţie utilă prin cercetarea radio-electronică.
Misterul invizibilităţii
ruseşti se explică prin acroşarea de către
avioanele Su-24, Su-25, Su-27 de containere ECM de tip SAP-518/ SPS-171 şi
de către elicopterele Mi-8AMTSh a
echipamentului de contramăsuri electronice de tip Richag-AV, ambele cu o
rază de acţiune de 400 km.
Surprinzător, dar şi România a achiziţionat, în 1986 containere
de bruiaj, dar cu o generaţie mai vechi, SPS-141... la care s-a renunţat odată cu aderarea la NATO
!...
Anterior, drone (avioane de cercetare fără pilot)
ruseşti de tip Pchela-1T, au
efectuat zboruri de recunoaştere la est de provincia Latakia din Siria,
indicând obiective ale ISIS care au
fost neutralizate la sol de infanteria siriană, sprijinită de câteva
transportoare blindate ruseşti BTR-82A.
Între timp, pe
aeroportul din Latakia a mai fost fotografiat din satelit şi un avion rusesc Il-20 M1, şi el rămas
nedepistat în zborul spre Siria.
Avionul este ELINT (“Electronic Intelligence”),
dispune de diverse echipamente pentru
interceptarea şi bruierea tuturor comunicaţiilor militare, radarelor şi
telefoniei mobile, aparatură foto de înaltă rezoluţie (A-87P).
Radarul Kvalat-2 de la
bord permite afişarea sub formă digitală
a hărţii terenului, până la o distanţă de 300 km, sesizând în mod automat apariţia unor vehicule în mişcare,
blindate, piese de artilerie sau a dislocării celor deja cunoscute, în altă
locaţie...
Este de aşteptat ca avionul de cercetare cu patru motoare turbo-propulsoare
Il-20 M1 să execute zilnic zboruri în spaţiul aerian sirian, el având
autonomie de 8 ore, fără alimentare în aer – Il-20 M1 şi dronele Pchela-1T
fiind doar două din piesele Mecanismului
ISR (“Intelligence, Surveillance
and Reconnaissance”) dislocat de Armata Rusă în Siria, în vederea declanşării
unei posibile operaţii aero-terestre.
(N.MY.: Articolul a fost postat în data de 28 septembrie 2015, chiar în
ajunul declanşării “oficiale” a Operaţiunilor Ruseşti în Siria, pe 30
septembrie 2015.)
SURSA
: http://www.ziaruldegarda.ro/cum-au-ajuns-aeronavele-de-lupta-rusesti-in-siria-nedepistate-de-nimeni/
Valentin VASILESCU
2. Generalul Philip BREEDLOVE :
RUSIA a creat în SIRIA
ZONE IMPENETRABILE pentru N.A.T.O.
– 22 octombrie 2015 –
Conform Washington Post,
într-o conferinţă susţinută la Fundaţia Marshall, Comandantul militar al NATO a
recunoscut public faptul că în Siria,
ruşii au creat o “ZONĂ de EXCLUDERE”,
impenetrabilă pentru toate mijloacele NATO (“Anti-Access/Area Denial” – “A2/AD
bubble”).
Zona de excludere dispune şi de mijloace de ultimă generaţie
AA, navale din estul Mării Mediterana (S-300 PM2) şi terestre (Pantsir-S1).
Aceasta ar cuprinde 30 % din teritoriul
Siriei, în jurul guvernoratului Latakia, unde se află Baza aeriană rusească HMEYMIM.
Zona fiind “opacă” pentru toate mijloacele de cercetare
terestre, navale, aeriene şi cosmice ale NATO, nu
s-au putut determina caracteristicile noilor sisteme de descoperire şi dirijare
a focului ruseşti, dislocate acolo.
Prin urmare, acestea nu pot fi anihilate prin bruiaj,
ceea ce face ca tranzitul sau utilizarea
spaţiului aerian, al acestei zone de excludere, de către orice putere regională
sau mondială, să fie posibil DOAR CU ACCEPTUL RUSIEI.
Date fiind progresele
incontestabile ale Rusiei, din ultimii ani, în domeniul echipamentelor radar,
planificatorii militari americani bănuiesc că avioanele americane F-22, de generaţia a V-a, nu mai sunt
”invizibile” pentru ruşi.
Aşa s-ar explica faptul
că, în ultimul an, Rusia a diminuat
drastic finanţarea testării avionului Su T-50 de generaţia a V-a, aflat
într-o fază avansată. Şi a refuzat să construiască o versiune de dublă comandă
(pilot şi instructor), fără de care nu se poate face trecerea pe noul avion.
Amintesc faptul că, la presiunile SUA, spaţiul aerian al
Greciei, Bulgariei şi Turciei a fost închis pentru avioanele militare ruseşti,
astfel încât acestea să nu poată fi dislocate în Siria.
De aceea, bombardierele
Su-24, Su-25, Su-34 fost obligate să se echipeze cu containerele de bruiaj
SAP-518 / SPS-171, iar elicopterele Mi-8AMTSh cu containerul de bruiaj
Richag-AV, fapt ce le-a permis ca să
ajungă în Siria nedepistate de nimeni.
Rusia a decis să-şi
aducă avioanele şi echipamentele în Siria, în deplin secret şi pentru că în ţările
vecine Siriei, operau avioanele coaliţiei anti-ISIS conduse de SUA, iar americanii transmiteau rebelilor ”moderaţi”
date obţinute de sistemul său de cercetare aerian şi cosmic – şi, pe
baza acestor informaţii, rebelii înarmaţi şi susţinuţi de SUA, lansau atacuri
prin surprindere, asupra bazei aeriene ruseşti Hmeymim din Siria, înainte ca dispozitivul aerian să fie
constituit.
Cum SUA s-a opus din toate puterile unei prezenţe
militare ruseşti în Siria, Statul Major al Armatei Ruse a fost
obligat, mai întâi, să-şi creeze în Siria un redutabil Sistem Automatizat C4I (“Comandă, Control, Comunicaţii,
Computere, Informaţii şi Inter-operabilitate”), cu ajutorul căruia
a câştigat supremaţia în războiul radio-electronic (“Electronic warfare” – EW) dus împotriva sistemelor de
cercetare terestre, aeriene şi cosmice americane, reuşind astfel, să contureze
o Zonă de Excludere A2/AD bubble,
a NATO, în Siria.
Elementul-cheie al acestui sistem îl constituie
Sistemele KRASUKHA-4, care au
bruiat non-stop radarele de supraveghere de pe sateliţii militari americani
din Familia
Lacrosse/Onyx, radarele militare bazate pe sol din statele vecine
Siriei, cele aeriene de tip AWACS, E-8C şi cele montate pe avioane fără pilot
americane RQ-4 Global Hawk, MQ-1 Predator, MQ-9 Reaper.
Alte tipuri de echipamentele moderne ruseşti,
aduse în Siria, au generat contra-măsuri, inclusiv în spectrul vizibil, infraroşu
sau Laser, împotriva mijloacelor
de supraveghere electrono-optice aeriene sau cosmice (IMINT) ale americanilor.
Conform generalului
Philip Breedlove, cea din Siria nu este
singura Zonă de Excludere a NATO, creată de ruşi.
Astfel de zone funcţionează
deja în Enclava KALININGRAD de la Marea
Baltică şi pe Litoralul Rusesc al MĂRII
NEGRE, care include şi CRIMEEA...
NAMASTE ! DA,ERAM CONVINS ,CITIND DOAR CÎTEVA RÎNDURI DIN CEEA CE Dvs. POSTAŢI CĂ ACESTE AVIOANE ALE RUŞILOR DAR ŞI ALTE MANEVRE MILITARE EFECTUATE ÎN SIRIA SE LEAGĂ ŞI AU APLICAŢIE PRIN ADOPTAREA ÎNALTEI TEHNOLOGII KESHE. FIE CA GÎNDUL BUN ŞI INTENŢIA DE APLICARE A ACESTOR TEHNOLOGII SĂ FACĂ A LE ÎNMUIA POFTA "GARDIENILOR PĂMÎNTULUI" DE A MAI INTRA CU BOCANCII PE UNDE ŞI CÎND VOR EI !
RăspundețiȘtergereCred ca aveti o gura aurita!
Ștergereprobabil ca SU 24 doborat de F16 turcesc in Noiembrie 2015 nu avea echipamentul supersofisticat in dotare ca altfel cum l-a vazut turkul pe rus, doar intreb.
RăspundețiȘtergereEste evident că nu avea acel echipament special - de tip "Tehnologia Keshe" - în dotare.
ȘtergereDe altfel, acesta este pus doar în situaţii speciale, căci acel "coş" de sub burta avionului este, probabil, prea vizibil dacă este purtat tot timpul...