Interviu cu Robert Potter
(17 iunie 2014)
- Partea a
2-a -
(continuare din
Partea 1-a)
(Nota MarYan : Citind şi această parte a interviului lui Cobra, veţi descoperi nu
doar subiecte foarte variate, de data aceasta de tip metafizic, dar şi comentariile personale care, puse „cap la cap”,
fac cel puţin cât două Editoriale...
Sper să vă
fie de folos, cu toatele – atât răspunsurile lui Cobra, cât şi notele
personale!)
Rob: Mulţumesc foarte mult. Am
altă întrebare de la o persoană care s-a bucurat foarte mult de informaţia oferită
de tine.
Care este
partea pe care IUBIREA o joacă în toată această Eliberare Planetară?
Cobra: Ok. Iubirea este miezul, este esenţa vieţii şi după ce Cabala va fi
înlăturată, iubirea va reprezenta baza
realităţii umane, din nou, pentru că este dreptul nostru din naştere.
Rob: Clar, Cabala nu poate opri
oamenii de la a iubi, căci avem această „abilitate” în interiorul nostru,
corect ? (Exact.)
Vom ajunge la un moment când vom redefini contrastul din lumea noastră bun/rău, lumină/întuneric şi
control/libertate ?
Se pare că am creat „monumente” care nu ne ajută.
Acum este timpul să mergem mai departe, către un nou model de compasiune, creativitate şi simţire fără frică.
Aceasta este
ceea ce va veni sau vom continua să avem aceleaşi contraste de lumină şi
întuneric, după Eveniment, sau altceva, diferit ?
Cobra: Contrastul cu lumină/întuneric nu a fost niciodată menit să existe.
Întunericul
nu a fost creat intenţionat. A
fost rezultatul unei funcţii aleatorii de potenţialitate care a fost creat din
vid.
Când forţele întunericului vor fi înlăturate, nu va
mai fi nevoie ca întunericul să existe.
Contrastul
care va continua să existe nu va mai fi un contrast de polaritate între lumină
şi întuneric.
Va fi un contrast natural între diferitele forme de experimentare a vieţii,
care vor fi mai mult sau mai puţin de natură pozitivă.
Rob: Mulţumesc. Cineva a dorit
să întrebe, şi e un continent mare, şi eu sunt pe jumătate australian. Am fost
conceput acolo şi am o mulţime de rude acolo.
Care sunt gândurile tale despre Australia ? Cei de
acolo au observat mai multe dâre chimice, iar eu simt că guvernul controlat de
Cabală îi „loveşte”, nu aşa de rău ca în America, şi totuşi, se pare că e pe aproape.
Poţi vorbi despre Australia ?
Cobra: Da, Cabala încearcă să
recreeze Australia potrivit cu modelul vestic al SUA şi UK (Marea Britanie). Au reuşit întrucâtva,
dar Australia este o ţară mult mai
liberă comparativ cu aceste două.
Rob: Dacă ai o problemă cu
propriul guvern - du-te în câmpia Nula Boor.
Nu te vor găsi niciodată.
Se pare că există o cantitate enormă de lăcomie şi
suferinţă îngrozitoare pe planetă, cu toată tortura şi pedofilia şi toate
lucrurile astea. Toată informaţia aceasta a ieşit la lumină.
Vor înţelege, acum, oamenii, să integreze acest
aspect al sinelui colectiv ? Cum putem să trecem peste mânia şi furia care ne
vine, pe măsură ce trecem prin aceste schimbări ?
Cobra: Mai întâi va fi un proces gradual. Nu e ceva pe care
persoana medie poate să o înghită şi să o proceseze în fiecare zi. Cea mai mare
parte a vindecării se va realiza când oamenii vor începe să înţeleagă că Umanitatea este un Tot care contribuie
enorm la tot ceea ce s-a întâmplat, pentru că au păstrat tăcerea şi nu au spus NU.
Mulţi oameni care ştiau de asta au tolerat aceasta,
când nu era tolerabil.
Aceasta se va sfârşi, simplu, pentru că acum, suficient de mulţi oameni spun că s-au
săturat.
Rob: Foarte bine, mulţumesc.
Cineva a întrebat dacă e adevărat că ET pot şi vor influenţa oamenii în timpul
somnului, înainte şi în timpul somnului.
Voi răspunde şi eu la asta : da. Ei influenţează
oamenii chiar şi în perioada de trezie.
Cum li s-a
dat permisiunea pentru ca ei să facă asta, sau este peste ceea ce li s-a permis, în
vreun fel ?
Cobra: Este un acord de suflet, al
fiecăruia care s-a încarnat pe această planetă şi care aparţine Forţelor
Luminii. Toţi Lucrătorii Luminii şi
Luptătorii Luminii au făcut o înţelegere cu Forţele Luminii, ca să fie asistaţi
în procesul de trezie.
Desigur, poţi anula acest acord, dar nu aş
recomanda. Bineînţeles că este bine să ai pe cineva care te ajută cu iubire şi
care aparţine fraţilor şi surorilor din stele.
Rob: Sunt de acord în
totalitate cu acest răspuns.
Sistemul
bancar are nevoie să ajungă la o
oprire totală înainte de Eveniment? Este posibil ca să se poată fac ceva, în mod gradual, şi oamenii să poată observa?
Cobra: Va fi o reiniţializare bruscă la Eveniment. Nu este posibil să transformi gradual acest sistem bancar, simplu,
pentru că este prea corupt.
Este necesar să fie re-setat şi este necesar ca, Cabala să fie scoasă din sistemul bancar.
Rob: OK. Este o întrebare aici
despre legată de sufletele animalelor şi de unde vin acestea. De ce vin aici să
experimenteze asemenea condiţii traumatice ? Şi clar, forţele galactice ştiu despre
holocaust şi genocidul a specii întregi de pe planeta noastră.
Ai putea comenta despre sufletele acestor fiinţe şi
unde este locul lor în acest proces şi ce va face GFL să le asiste?
Cobra: Este o situaţie nefericită.
Tot fluxul
vieţii pe această planetă a fost făcut, într-adevăr, ostatic al Cabalei şi
animalele nu sunt excluse de la aceasta.
După Eveniment va exista o mare Eliberare pentru
tot fluxul vieţii de pe această planetă, pentru că li se va da mult mai multă
iubire, vinecare şi atenţie.
Multe dintre forţele vieţii vor fi readuse la frumuseţea de dinainte.
Rob: Întrebare : au Forţele
Luminii sau alte forţe ale Federaţiei Galactice planuri făcute pentru a diminua considerabil creşterea intensivă
a animalelor prin oferirea de metode alternative de producţie de hrană, ca de
exemplu : replicatoare şi alte
metode avansate?
Cobra: Da, desigur. Vor exista în continuare anumiţi oameni
care vor avea nevoie să mănânce carne, dar aceasta se va face într-un fel
mult mai iubitor şi mai uman decât cum se face în prezent.
Nu va mai fi
o „industrie de masă”,
ca acum. Asta se va termina. Nu va mai
exista.
Rob: Cineva a întrebat cât mai durează până când planeta devine
toată vegetariană ?
Cobra: Acesta este un proces
individual. Unii oameni sunt deja vegetarieni şi altora le va lua ceva timp.
Singurul lucru pe care pot să-l spun, este că, dacă un animal este ucis pentru hrană, aceasta
este parte a ciclului vieţii şi nu parte a industriei pentru profit. E o istorie
diferită.
Unii oameni sunt
la un stadiu în care încă au nevoie de carne în dieta lor.
Rob: Ei nu au altă sursă de
hrană. Unii oameni încă vânează pe planetă şi aşa îşi asigură existenţa.
Înţeleg asta. Sunt sigur că asta va aduce, probabil, anumite sentimente în unii
oameni.
Eventual, lucrurile se vor schimba şi leul va sta alături de miel.
Potrivit lui Sharula
sau Boni, ambele din Terra
Interioară, „Într-o zi vom vedea animalele care sunt carnivore, cum vor deveni mâncătoare
de iarbă.”
E corect, nu-i aşa?
Cobra: Da, este corect. Acelaşi
proces se va petrece şi cu fiinţele umane. Pentru
fiinţele umane, asta poate lua ceva timp, ca să se adapteze.
(Nota MarYan: Ca medic naturist şi promotor de peste 22 de ani al „Hranei Vii”, cea „fără cadavre” – mă bucur să
văd o confirmare a activităţii personale din partea lui Cobra.
Şi, deşi
„visez” la o planetă iubitoare în care „Uciderea”, chiar şi ritualică, „plină
de compasiune”, să fie doar o „amintire urâtă” a trecutului, realizez că va mai
fi o perioadă în care unii vor mai simţi
nevoia/plăcerea/pofta de a mai ingurgita carne.
Însă îmi este
la fel de clar că aceasta va fi o perioadă scurtă de tranziţie, căci, dacă una
din Legile fundamentale ale Universului ne spune „SĂ NU UCIZI”, respectând, astfel, VIAŢA sub orice formă s-ar afla aceasta, atunci, apare clar nevoia
de a respecta şi viaţa regnului
animal.
Aici, ca şi
la celelalte aspecte legate de Ascensiune, nu este vorba despre vreun Program sau de planificare – „Care-i cea
mai bună zi în care să ne lăsăm de carne?” – ci de un proces natural de Ascensiune în conştiinţă, care va aduce
pe om mai aproape de ziua în care va simţi, precum KAFKA : „Pot să te privesc
liniştit ; de-acum, nu îţi mai consum carnea” şi atunci va spune, precum George Bernard SHOW, că „Animalele sunt prietenele mele... iar eu
nu-mi mănânc prietenii!”.)
Rob: Da, altă întrebare : planeta se află în ascensiune acuma?
Este un proces gradual lent sau ascensiunea planetei încă nu a început ?
Cobra: Planeta nu ascende încă
pentru că este sub controlul Archonilor şi A tehnologiei lor. Procesul ascensiunii va începe la Eveniment.
(Nota MarYan : Acum este important să vedem ce înţelege Cobra şi intervievatorul
prin „Ascensiunea planetei”.
Dacă se
referă la Umanitate, aici lucrurile stau întocmai ca cele spuse, căci nivelul
de conştiinţă al Umanităţii se situează în continuare în banda 3D – aprox. 3,6D – după cum se poate vedea din
articolul despre „Parametrii Pământului şi ai Umanităţii – primele valori (1)”.
Din acelaşi
articol, însă, putem observa că în cazul Pământului există cu totul alte valori
– între 4,5D pe corp fizic până la 5,5D pe corp astral – ceea ce îmi
indică în mod clar că „ceva” se întâmplă cu Mama Pământ.
Dacă ne
referim la dimensiunea astrală, putem spune că „Ascensiunea deja a avut loc”,
însă dacă ne raportăm la corpul fizic planetar al Pământului, atunci, având în
vedere că Ascensiunea înseamnă „înălţarea” la nivelul 5,0D , într-adevăr, putem
spune că Pământul fizic încă nu a Ascensionat.
Am oferit
aceste repere pentru a observa câte valori complexe sunt luate în calcul pentru
a stabili nivelul energetic a unei structuri, fie că este vorba de planetă,
sau de - la fel de complexa - fiinţă umană...)
Rob: Mulţumesc foarte mult. Dacă o persoană moare înainte de Eveniment
în timp ce Archonii încă au controlul „maşinii
de reîncarnare de pe Terra”, atunci acesta are şansa să scape de sub
controlul „forţelor reîncarnării” dacă sunt pregătiţi în legătură cu aceasta ?
Cobra: Este posibil, dar nu uşor. Mereu a fost posibil să scapi de acest mecanism de re-naştere, dar
niciodată nu a fost uşor şi încă nu este uşor.
Însă, dacă există cunoaştere în această privinţă,
referitor la Archoni, poate fi mai uşor, pentru că te poţi orienta singur după
procesul morţii, şi vei înţelege ce se petrece.
Rob: Se pare că mulţi dintre Lucrătorii Luminii au încuviinţat
controlul archonic şi au ales reîncarnarea ca să servească fraţilor lor prieteni şi surori din Matrice.
Cobra: Una este să urmezi
procesul archonic şi alta este să faci o alegere conştientă, să te încarnezi ca
să ajuţi alte fiinţe. Acestea sunt două istorii diferite.
Rob: Da. Deci unele fiinţe nu
au avut altă opţiune decât să se re-încarneze, e corect?
Cobra: Da, şi unele fiinţe au un plan să asiste umanitatea,
dar Archonii le-au ales părinţii lor.
Acesta este motivul pentru care mulţi dintre Lucrătorii Luminii au probleme
cu părinţii lor pentru că nu ei şi-au
ales părinţii, ci Archonii au ales în locul lor.
Rob: Mulţumesc. Asta răsăpunde
la altă întrebare pe care am avut-o.
Acum vom merge într-o zonă mai metafizică : Există o vârstă a sufletului? Cum putem
afla vârsta sufletului?
Băieţii răi sunt suflete înţelepte mai „bătrâne”
care le-au dat şansa celor buni să experimenteze iluminarea?
Cobra: Întregul concept de vârstă
a sufletului este o deviere. Sufletul nu creşte în experienţă prin timp liniar.
Aş putea să numesc asta mai degrabă Înţelepciunea
Sufletului şi nu are nimic de-a face cu vârsta sufletului.
Şi Nu, forţele întunericului nu sunt înţelepte, de
fapt sunt imature şi nişte suflete foarte deviate.
(Nota MarYan : Iarăşi este foarte relativă
această afirmaţie categorică a lui Cobra.
Desigur că şi
eu, probabil ca şi majoritatea dintre voi, mi-am pus problema veridicităţii
conceptului de „vârstă a sufletului”,
în condiţiile în care în dimensiunile corepsunzătoare acestuia, Timpul există şi se manifestă cu totul
altfel decât pe Pământ, în dimensiunea 3D.
Ca şi în „povestea SF” din seria de articole despre Frecvenţa de Rezonanţă Schumann a Pământului,
în care evidenţiam cum timpul are valori diferite, chiar pe Pământ, în
dimensiunea 3D, însă la frecvenţe de rezonanţă planetare diferite, la fel este
clar că valoarea timpului diferă în
funcţie de dimensiunea la care ne raportăm.
De aceea, din
perspectiva dimensiunii Sufletului, Cobra are iarăşi dreptate : acolo nu „prea”
există timp. Văzut ca o formă de
energie, acesta se manifestă totuşi, dar nicidecum liniar, ca în 3D-ul de pe
Pământ.
Inexistenţa
timpului ca realitate se manifestă din plin doar la nivelul cel mai înalt, al
Spiritului, acolo unde „Începutul” şi
„Sfârşitul” au valori atât de gigantice, încât totul pare „Infinit” şi, astfel,
timpul devine irelevant.
Însă, chiar
şi „Mentalul Divin” situat în
dimensiunea cea mai înaltă, când se
coboară cu atenţia spre zonele 3D ale Universului, începe să se raporteze la
ceea ce există acolo. Iar „acolo”, timpul reprezintă un reper fundamental.
Aşadar,
pe scurt, ca să nu facem un alt articol în acest interviu, este important să
realizăm că acea „vârstă a sufletului” de care se vorbeşte şi pe care şi noi o măsurăm radiestezic se referă la „Vechimea
sufletului”, din momentul „Naşterii” din Sfera Divină a Sursei până în prezent,
însă permanent RAPORTAT la sistemul
de referinţă pe care îl avem la îndemână şi pe care ne desfăşurăm existenţa
fizică: ciclul de rotaţie a planetei Pământ în jurul Soarelui, adică ANUL terestru.
Cum spuneam,
aceste aspecte le vom aprofunda cu ocazia altor Editoriale ; acum sper doar că
m-am făcut înţeles în privinţa relativităţii „vârstei sufletului”...)
Rob: OK. Iată un cartof fierbinte. Ce crezi despre relaţiile homosexuale de lungă durată
bazate pe iubirea adevărată şi fără perversiuni? Crezi că homosexualitatea
este o energie pervertită în general şi proiectată de către Archoni?
Cobra: Sunt multe cauze diferite
pentru aceasta. Da, este posibil ca anumiţi
oameni să aibă o relaţie homosexuală de iubire din suflet, şi nu e nimic
greşit cu asta.
De asemenea, este adevărat că pentru multe fiinţe
umane aceasta a fost condiţionată
artificial de către Archoni pentru că ei au vrut să prevină polaritatea
sănătoasă bărbat-femeie. În special printre
membrii Cabalei există mult comportament homosexual care a fost indus prin
programare mentală pentru a preveni relaţii sănătoase între parteneri, de tip masculin-feminin.
Pentru că, de pildă, dacă un membru al Cabalei ar
fi avut o relaţie sănătoasă cu o femeie, nu ar mai fi putut fi membru al
Cabalei, pentru că nu ar mai fi dorit.
Rob: Corect. Asta ar putea
agita unii oameni, dar pentru claritate, am vorbit cu J.J.Hurtak şi şi el a indicat că oamenii pot face propriile lor
alegeri, şi că sunt mulţi oameni pozitivi care au relaţii bune, homosexuale, de
iubire. E corect.
Cobra: Da, ambele există, cum am
spus înainte.
Rob: Altă persoană a vrut să
ştie : Există ceea ce se numeşte „flacăra
geamănă” sau „cealaltă jumătate” („twin flames”) ? – şi, dacă flacăra
geamănă înseamnă „a fi unul”. Poţi avea mai multe?
Evident că sunt grupuri de suflete-familie. Există
asta? Poţi spune ceva de asta?
Cobra: Suflete gemene. Orice fiinţă înainte să „desceandă” (N.MY:
„Călătoria sufletului” în Panurile mai
„joase” ca şi vibraţie) dintr-o dimensiune mai înaltă, este nevoită să se dividă
în polaritatea masculin-feminin, iar acestea sunt numite „suflete gemene”. Întotdeauna
vei avea doar unul.
Dar sunt
multe „suflete pereche”, iar acestea provin din aceeaşi origine, vin din aceeaşi Familie-de-suflete. Acestea
au avut aceeaşi evoluţie generală, după ce au descins ca grup-de-suflete din
Soarele Central Galactic.
(Nota MarYan : Iarăşi intervin, şi, pentru că sunt multe alte puncte care urmează
şi care „cer” alte precizări, mă străduiesc să fiu cât mai concis.
În privinţa
subiectului vast al „flăcărilor gemene” şi al diviziunii sufletului, în
general, de la început vă transmit şi vouă ceea ce precizam celor cu care
abordam acest subiect.
Din
perspectiva propriei experienţe şi a studiilor metafizice de peste 20 de ani,
„îmbogăţit” şi cu cunoaşterea vastă a Fondatorilor,
am concluzionat că, în esenţă, relaţiile cu celelalte suflete pot fi încadrate
în 3 mari categorii :
1. „Sufletul-Pereche” este sufletul cu care
„faci pereche” la un moment dat, pentru a împărtăşi împreună o experienţă,
care poate dura câteva minute – ca
exemplu, preţ de „un act sexual” şi atât – câteva luni, până la o întreagă
viaţă sau foarte multe vieţi. Acesta este
„partenerul” sau „perechea” cu care ai ales să înveţi ceva, şi atât.
2. „Sufletele-Surori” sunt cele de care vorbeşte Cobra ca având aceeaşi origine, provenind dintr-un acelaşi „Suflet Părinte”, cum
spun Fondatorii. Acestea sunt „Fraţi de
sânge sufletesc” şi cred că este clar acest lucru. Eventual, mai precizez
că această „frăţie” poate fi directă sau
indirectă, adică puteţi fi „Suflete-Surori” cu alte suflete cu care
„veniţi” din acelaşi „Părinte”, sau indirect, din descendenţi ai descendenţilor
direcţi – ca şi pe Pământ : părinţi-copii-nepoţi-strănepoţi etc.
3. „Sufletul Geamăn” este un alt suflet suveran, ca şi tine, dar, într-adevăr, cu
dominanţă de polaritate opusă faţă de a ta, şi care aţi apărut prin diviziunea
„Sufletului Părinte” în 6 părţi principale, care, mai departe, fiecare se divide în „cei doi gemeni”,
masculin-feminin. Important de precizat este că „reunirea” la un moment dat nu înseamnă nicidecum pierderea individualităţii,
ci „Uniunea” la un nivel pe care
noi, acum, nu-l prea putem înţelege, însă, repet, fără pierderea propriei indiviudalităţi şi a propriei conştiinţe de
Fiinţă Suverană.
În acest fel
am făcut această precizare pentru o afirmaţie ulterioară a lui Cobra.
Şi încă o
precizare : şi Fondatorii susţin că, DE
OBICEI, diviziunea are loc în forma expusă mai sus, însă EXISTĂ ŞI EXCEPŢII de la regulă. Astfel
că pot exista diviziuni unice ale
sufletului, fără geamăn, sau diviziuni
multiple, de 3 părţi sau mai multe, din aceeaşi diviziune primară de 6
părţi ale sufletului din care se divid cei doi gemeni.
Ca şi în maternităţile de pe Pământ, aceste
situaţii pot apare, însă sunt excepţii.)
Rob: Mulţumesc. Sunt de acord
cu asta. Recomand oamenilor să citească Godfrey
Ray King despre „I Am Presence” („Eu sunt
Prezenţă”) – întâlnirile de pe Muntele Shasta. El explică asta foarte
clar.
Voi veni acum cu o întrebare bazată pe cunoaşterea
mea : Pe măsură ce sufletul evoluează şi ascende, se va uni cu flacăra geamănă şi vor intra într-o unificare de genul
fiinţă duală, într-un plan din alt nivel, e corect ?
Cobra: Da, acea uniune are loc
prima dată când te poţi întîlni cu sulfetul geamăn după ascensiune, şi veţi
creşte împreună şi ascende împreună, în majoritatea situaţiilor. După
ascensiunea ta, va fi un anumit moment când
acele fiinţe se unesc din nou într-o fiinţă care are polarităţile masculin-feminin
complet integrate.
Rob: Da, şi asta ar putea
însemna peste foarte mult timp, pentru mulţi oameni. Nu e necesar să ne facem
griji despre asta. Pentru unii oamenii s-ar putea întâmpla la scurt timp după
Eveniment.
Cobra: Este mult prea departe şi
peste înţelegerea şi nivelul de conştienţă chiar şi al fiinţelor cele mai
avansate de pe planetă, în acest moment al evoluţiei.
Rob: Nu e o afirmaţie arogantă,
prieteni. Este doar înţelegere metafizică : Credeţi-mă, atât eu cât şi alţii,
nu spunem ca să-l susţinem pe Cobra, dar tot acest tip de informaţie ni s-a
transmis.
Cobra: Toate acestea se referă la
un stadiu de evoluţie care este mult peste stadiul în care ne aflăm acum.
Evenimentul
nu este finalul evoluţiei. Evenimentul este
începutul evoluţiei reale.
Sunt mult
mai multe cele care ne aşteaptă.
Rob: Corect. Iată o altă întrebare
: Dacă ascensionăm, vom mai fi în
corpuri fizice? Vom fi capabili să ne modificăm corpurile?
Cobra: După ascensiune, nu vei
mai avea un corp fizic, pentru că vei fi
peste cea de-a 3-a dimensiune, dar, desigur, poţi să proiectezi o hologramă
în acea a 3-a dimensiune, dar nu vei fi
identificat cu holograma. Va fi doar o extrapolare a conştienţei tale în
această dimensiune.
(Nota MarYan : ASCENSIUNE – pentru
actualul nostru nivel planetar de evoluţie – înseamnă a-ţi ridica nivelul de conştiinţă către frecvenţele celei de-a 5-a
densităţi, având drept rezultat transformarea
corpului fizic în Corp Christalin de Lumină, care aparţine celei de-a 5-a
dimensiuni, cea eterică.
Aşadar, corpul fizic nu dispare şi nici nu este
pierdut, ci doar se transmută, alchimic, pe alte frecvenţe, aparţinând
Luminii pure, şi când particulele care constituie atomii ating viteza luminii
în vid – şi nu mai sunt din carbon, ci devin siliciu. Simplu şi (al)chimic...
Iată că toate
aceste „chestiuni metafizice” pot fi explicate prin fizica – cuantică –
actuală, iar totul se reduce la celebrul aforism : „Nimic nu se pierde, totul se transformă”...)
Rob: OK. Sunt multe răspunsuri
diferite pentru mulţi oameni.
În general vorbind, pentru noi cei de pe Terra,
avem o planetă de origine sau o galaxie de unde am venit, sau suntem suflete
rătăcitoare?
E adevărat cum casa noastră ar putea fi pe o navă
de lumină?
Cobra: Cele mai multe suflete au originea în Soarele Central al acestei
galaxii şi unele suflete din Soarele Central al altor galaxii. Şi, bine
înţeles, am trecut prin diverse sisteme stelare şi am petrecut timp pe diverse
planete şi mult timp pe nave-mamă şi, evident, majoritatea umanităţii a fost creată aici pe această planetă şi a crescut şi evoluat pe această planetă.
Rob: Da, dar sufletele şi-au avut originea, de fapt, în
Marele Soare Central. Au avut o viaţă acolo sau doar şi-au avut originea şi
sufletul a fost creat şi poate a avut prima încarnare pe o planetă?
Cobra: Soarele Central este o
poartă de naştere pentru suflet. Sufletele
sunt, de fapt, emise din Soarele Central Galactic şi călătoresc şi
acumulează experienţă mai întâi în regiunea centrală a galaxiei şi apoi încep
să călătorească în diferite alte direcţii.
(Nota MarYan : Aici chestiunea este foarte simplă : se pare că marea majoritate suntem călători de prin diverse sisteme stelare din
galaxie, iar unii şi din alte galaxii, iar aici am ajuns în diferite
perioade de timp, pentru evoluţie şi experienţă, dar şi pentru a da o mână de
ajutor la situaţia disfuncţională prezentă.
Chiar şi
majoritatea populaţiei, cei care apar a fi tipul
teluric şi războinic, nu aparţine planetei, ci zonei Orionului, reprezentând, acum vreo 10 ani, cam 75-80% din
populaţie (după estimările Fondatorilor).
Aceasta se
poate observa foarte simplu, radiestezic, prin cercetarea ADN-ului majoritar al fiecăruia. Iar acesta chiar „nu
minte”...)
Rob: Iată o întrebare pe care
unii oameni încă o pun, poate pentru că nu sunt atât de familiarizaţi cu grupul
tău, şi cred că este important să lămurim asta.
Este o întrebare care apare în mod repetat : Această
durere şi tristeţe suportată de atâţia dintre noi în această viaţă, creată de
acei oameni din Cabală, este rezultatul karmei noastre dobîndite, sau nu ?
Cobra: Întreaga idee de Karma este o creaţie a Archonilor
- pentru că ei vor ca tu să te simţi vinovat pentru ceva ce nu ai făcut şi ei
nu vor ca tu să rezişti acţiunii negative a Cabalei. Aceasta nu se referă la
faptul că am făcut noi ceva rău şi suntem pedepsiţi sau că trebuie să învăţăm o
lecţie. Singura lecţie pe care avem nevoie să o învăţăm este să spunem „NU”
acestor creaţii ale Archonilor, Cabalei, celor din Illuminati, să spunem NU şi
să eliberăm planeta.
(Nota MarYan : Wow, sunt atâtea de precizat, că deja am şi eu „Editorialul” meu, în
Interviul lui Cobra...
Despre KARMA am mai amintit, şi sunt nevoit
iarăşi să repet, că aceasta reprezintă expresia
de pe Pământ a unei Legi fundamentale a Universului, „Legea Cauzei şi a Efectului”, regăsită şi în „Legile Kybalion”-ului.
FONDATORII au repetat
de foarte multe ori că această karma, în esenţă, înseamnă „afaceri neterminate”, un fel de „credite luate şi nerambursate”.
A rămâne
fixat pe ideea de karma care justifică menţinerea în suferinţă, nefericire şi
inacţiune a unei fiinţe, este o problemă, dar, la fel, este o problemă şi
negarea existenţei acesteia.
După ce acum
vreo 10-12 ani au apărut grupuri care susţineau cum „karma a fost abolită, desfiinţată”, am descoperit cu neplăcere că
ne-plăcerile continuau să existe în viaţa mea şi a celorlalte fiinţe umane.
Şi, ca să fie
lucrurile cât se poate de clare, de fiecare dată când observam vreo dis-funcţionalitate
în relaţia cu altă persoană, care-mi provoca un anumit grad de „suferinţă” – care,
oricum, este doar o banală percepţie subiectivă – fiecare testare radiestezică
evidenţia că s-a mai produs „un reglaj karmic” sau „o reglare de conturi
karmice” cu acea persoană, care, credeţi-mă că nu avea în nici un fel de-a face
cu Archonii, Reptilienii, Cabala, Illuminati sau alţi negativi planetari, ci,
pur şi simplu, cu o „afacere neterminată” din altă încarnare, pe care persoana
respectivă simţea şi prefera în mod special să fie reglată doar prin metoda
veche, „în oglindă”, cu aceeaşi „monedă” a suferinţei.
Aşadar, karma este un instrument de învăţare
şi evoluţie, pe care Archonii şi
Cabala l-au confiscat şi folosit pentru realizarea propriilor Agende Planetare,
precum am văzut în prima parte a acestui inteviu, în cazul Simbolurilor.
Aceasta se
observă şi mai clar în exemplul cuţitului
– sau explozibilului : acesta, un instrument minunat în mâna pricepută, poate
deveni ucigător de periculos pe mâini „rău intenţionate”.
Rezolvarea
stă nu în negarea instrumentului –
cuţit, simbol, karmă – ci în
neutralizarea şi trans-mutarea intenţiei.
Iar atunci,
vom observa cu uimire că nici aceste
instrumente nu vor mai fi necesare...)
Rob: Foarte bine. Voi pune alte
întrebări cu privire la procesul de eliberare planetară : Cine este principalul supervizor sau director al acestui proces de
eliberare planetară? Comandantul Ashtar sau Sursa Dumnezeiască – sub
îndrumarea cui lucrezi tu?
Cobra: Nu există nici un şef. Simplu, există diverse fiinţe care au
roluri diferite în proces, care sunt
îndrumate direct de către Sursă prin diverse roluri şi funcţii.
Eu am
contactele mele cu multe fiinţe din multe dimensiuni. Unele sunt pe planetă, iar
altele sunt din afara planetei.
Rob: Mulţumesc. Ai afirmat că Frăţia Stelei se conectează prin Sirius
cu Comandamentul de pe Jupiter. Ne poţi spune mai multe despre Comandamentul
Jupiter?
Cobra: Comandamentul Jupiter este o divizie a Confederaţiei Galactice care îşi are propria fortăreaţă pe una
din lunile galileeene ale lui Jupiter (N.MY: Adică pe unul din cei 4
sateliţi principali jupiterieni, observaţi de Galileo Galilei în 1610, de aceea numiţi şi „sateliţi
galileeni” : Io, Europa, Ganymede şi
Callisto).
Acesta deţine Poarta Stelară pentru acest sistem
solar, pentru că Energia Iubirii Cosmice
curge dinspre Sistemul Stelar Sirius
şi este transmisă prin 4 linii
centrale ale lui Jupiter în interiorul Sistemului nostru Solar . Aceasta
este funcţia sa.
Comandamentul trimite raze de iubire şi lumină prin grupul simbolic al celor 144.000 de
Lucrători şi Luptători ai Luminii, pentru a-i trezi ca să se pregătească
pentru misiunea lor – pentru un plan mai măreţ.
Rob: Mulţumesc. Asta e un fel
de întrebare personală, dar poate fi de folos pentru multă lume : În prezent, există
oameni care sunt total în întuneric, făcând lucruri rele împotriva fraţilor şi
surorilor lor. Aceştia se supără şi iau lucrurile la modul personal. Vor primi
vindecare după Eveniment? Vor fi iluminaţi? Este iertare pentru toată lumea?
Orice persoană negativă implicată în „treburi murdare” va fi nevoită să îşi
ceară scuze?
Cobra: Cum am spus şi mai
înainte, cei care au făcut lucruri negative vor avea de făcut o alegere : să
accepte, sau nu, Lumina. Va fi iertare pentru cei care îşi vor corecta
acţiunile trecute. Aceasta, uneori poate lua ani sau câteva vieţi. Cei care nu
vor fi capabili de aceasta sau vor refuza să accepte Lumina, vor fi luaţi la
Soarele Central.
Rob: Foarte bine. O persoană
întreabă cum poate desface energetic grila
de control a unei persoane foarte manipulatoare, psihopate, să zicem
controlată de Archoni, care încearcă să-i blocheze pe alţii - există vreun
exerciţiu special sau „trucuri” pe care le poate face contra unei persoane, să
zicem, foarte negative, care încearcă să te sece de energie ?
Cobra: Mai întâi te extragi fizic
din mediul acelei persoane. Apoi există un anume exerciţiu, numit „Exerciţiul 8” pe care îl poţi găsi pe
Internet şi care poate tăia legăturile
psihice cu acea persoană.
Rob: OK. Sunt sigur că oamenii
vor întreba unde este acel „Exerciţiu 8”.
Cobra: Poţi să distribui asta
oamenilor.
Rob: Mergem mai departe - sunt acele nave triunghiulare numite „TR3”
în mâinile grupului Chimera ?
Cobra: Da, au câteva din acele
nave, iar acum nu li se mai permite să zboare la o altitudine mai mare de 220 Km, ceea ce
înseamnă 104 mile, pentru că le vor fi confiscate de Forţele Luminii. Au acces
limitat şi abilităţi reduse ca să folosească acele nave triunghiulare.
Acestea pot zbura prin stratosferă, dar aceasta se
va schimba curând. Oricum, nu vor mai fi
capabili să le folosească deloc, în foarte scurt timp.
Rob: Foarte bune ştiri. Ştiam
că încă aveau acces la această tehnologie şi mă întrebam ce limitări au. E bine
de ştiut că sunt ţinuţi la limita
orbitei.
Mai există baze ale Cabalei care încă operează în
sistemul nostru solar?
Cobra: Toate bazele Cabalei au fost curăţate din sistemul solar, în
totalitate, de pe Marte, de pe Lună, din centura de asteroizi. Sunt
gata.
Rob: Cineva a întrebat : ai
menţionat că sunt multe baze ale forţelor luminii, pregătite în interiorul
sistemului solar. Cât durează ca să construiască
o bază a Luminii, a GFL (N.MY: Federaţia Galactică a
Luminii) ?
Cobra: Câteva zile, maxim.
Rob: Uau, foarte bine. Ce tip
de operaţiuni vor fi în desfăşurare din aceste baze?
Cobra: Depinde de fereastra de
timp. Acuma, una dintre operaţiunile
majore este înlăturarea grupului Chimera.
Rob: OK. Cu câteva luni în urmă
ai făcut un sondaj să vezi câţi oameni sunt gata pentru Eveniment – pentru când
se presupune că Evenimentul va avea loc.
Acela a fost scopul acelui sondaj şi ce s-a obţinut
cu aceasta ?
Cobra: Scopul acelui sondaj a fost să se studieze opinia populaţiei de la
suprafaţă în legătură cu Evenimentul în sine şi, desigur, a fost foarte
important, pentru ca libera voinţă umană să fie respectată.
De fapt, rezultatul acelui sondaj a dat undă verde pentru anumite acţiuni
ale Forţelor Luminii, în special înlăturarea
grupului Chimera.
Aceasta a
grăbit în mod dramatic procesul, care
acum se desfăşoară foarte repede, înlăturând 25.000 de ani de control, 25.000
de ani de straturi peste straturi ale reţelelor Cabalei.
Rob: Mulţumesc. E adevărat că fiinţele
din alte zone ale Universului, cu vibraţie mai înaltă, nu au liberă voinţă, cum
avem noi pe Terra? E diferit?
Cobra: Nu este adevărat. Fiecare are liberă voinţă în acest
Univers.
Rob: Mulţumesc.
Există seminţe stelare care se încarnează ca să
ajute la procesul ascensiunii. Cu excepţia Archonilor
fizici, Cabala şi grupul Chimera, mai sunt fiinţe
încarnate care au venit aici să blocheze evoluţia oamenilor normali – doar să
blocheze influenţa benefică, oriunde ar putea?
Cobra: Grupurile pe care le-ai
numit sunt cele care blochează evoluţia.
Rob: Există reptilieni pozitivi şi bănuiesc
că oricine doreşte să se gândească la asta ca la nişte fiinţe care arată
într-un fel anume, şi doresc să ştie răspunsul tău : Există grupuri reptiliene pozitive? Care este procesul acestor
fiinţe care au fost eliberate din partea
negativă şi primesc vindecare?
Poţi vorbi puţin despre ce se petrece cu ele? Ce
fac ele acum?
Cobra: Există un mic procent din
rasa reptiliană care a acceptat Lumina
şi lucrează împreună cu Forţele Luminii (N.MY: Cam 10% din rasa draconiană). Ei au propriile lor planete în acest sector al galaxiei. Există unele
planete care sunt dedicate acestor forţe reptiliene şi acestor fiinţe. Aceste fiinţe îşi dezvoltă acum corpul mai
înalt - cel emoţional. Ele dezvoltă emoţii pozitive sub alianţa cu Forţele
Luminii.
Rob: Mulţumesc foarte mult. Am
o întrebare privind ORION-ul. Ai menţionat câteva
dintre fortăreţele Archonice care erau
în Orion şi Sistemul RIGEL. S-a afirmat şi faptul că în multe texte antice,
şi potrivit lui J.J.Hurtak, unele
din regiunile de lumină pură au existat, iar forţe puternice ale creaţiei au
emanat, de fapt, din Sistemul Orion.
Este corect şi asta?
Cobra: Da este corect. Orion este
o constelaţie foarte mare. Distanţa dintre stelele din Sistemul Orion poate fi şi
de zeci sau de sute de ani-lumină, iar un segment al Constelaţiei Orion
aparţinea numai Forţelor Luminii.
(N.MY: Este vorba de Sistemul stelar Betelgeuse,
unde se găseau cei cunoscuţi drept „Domnii”
sau „Lorzii Luminii”, spre deosebire
de Sistemul stelar Rigel, unde
dominau „Lorzii Întunericului” – şi
din care s-au inspirat şi subiectele seriei „Star Wars”-„Războaiele
Stelare”, unde Darth Vader
întruchipează caracterul rigelian, de furie ascunsă şi teroare, al vremurilor
trecute, de sute de milenii...)
Acum întregul
sector din Orion a fost eliberat şi Forţele Luminii sunt peste tot în
Sistemul Orion.
Rob: OK. Deci, acum nu mai sunt forţe obscure în Sistemul Orion.
Cobra: Nu, nu, nu mai sunt.
Rob: Fiinţele umane originale
care aveau 12 şiruri ADN veneau din Lyra sau... au venit din Sistemul Stelar Vega?
Cobra: Răspunsul este Nu.
(N.MY:
Răspunsul este muuult mai complex şi acum chiar că nu este locul pentru această
lungă poveste, pe care o lăsăm pentru o nouă Categorie-Subiect.)
Rob: ANNUNAKI, cum se vorbeşte despre ei – poate istoria e adevărată sau
nu – aceştia sunt cei care au alterat
cele 12 şiruri de ADN şi au
amestecat ADN-ul uman cu cel al maimuţei, ca să creeze specia umanoidă care
a devenit o specie de fiinţe umane cu 2 şiruri de ADN ?
Cobra: Aceste informaţii nu sunt chiar atât de exacte. Dar da, au avut loc foarte multe manipulări
genetice asupra ADN-ului uman, cu scopul de a distruge contactul fiinţelor
umane cu Sinele lor mai Înalt, pentru a-i menţine sub un permanent control.
Ceea ce este descris (N.MY: În cărţile
lui Zecharia Sitchin despre Annunaki) nu este exact cum s-a întâmplat.
Rob: Corect, înţeleg asta. Partea
a 3-a a acestei întrebări : Ego-ul
este ceea ce cunoaştem ca şi Creierul
Reptilian ?
Cobra: Nu e acelaşi lucru. De
fapt, întregul concept de EGO este o
deviere a creaţiei. Oamenii pot uita de tot conceptul şi să se centreze pe
exprimarea a CINE SUNT. Uitaţi de
tot acest concept. Aceasta ar fi sugestia mea.
Rob: Da, aş spune că e un
argument bun. Centrează-te pe lumina şi
iubirea care eşti. Tu eşti o întrupare a Iubirii. Cartea Urantia a numit Ego-ul „acela care menţine identitatea proprie în
faţa schimbării”.
Aceasta este unicitatea ta, al tău „Eu sunt Prezenţă”, propriul Sine, Spirit,
propria ta scînteie din Creator.
Iată o altă întrebare : Lucifer este Prim-Creatorul
? (Nu.) Ok.
Iată altă întrebare bună, pe care unii oameni au
discutat-o şi care evidenţiază câteva neîmţelegeri în privinţa ascensiunii (Cred
că poţi lămuri asta.) : Ce părere ai despre faptul că o fiinţă ar putea intra în procesul de ascensionare
prin „serviciu-pentru-sine” (N.MY: Calea Ego-istă), şi nu ca „serviciu-pentru-toţi”
(N.MY: Calea Alt-r-uistă) ?
Cobra: Ok. Ascensiunea este eliberarea de continuumul spaţiu-timp. Este
peste concepţia minţii. Înseamnă trăirea
şi radierea Iubirii şi a Luminii.
Rob: Clar, iar acesta este un
proces etern, prieteni, ascensiunea este constantă chiar dacă mergem înapoi sau
ne blocăm unde suntem acum. Indiferent ce-o fi pe termen lung, întotdeauna este
ascensiune, o mişcare înainte către mai marea experienţă a Iubirii şi Luminii,
indiferent unde mergi în Univers.
Întrebare : Ce sunt „LOGOS”, „SUBLOGOS”, „PROTI” şi „METATRON” ?
Cobra: Sunt fiinţe dintr-un nivel galactic care au emanat din nivelele situate deasupra Soarelui Central Galactic,
care îndrumă evoluţia anumitor stele şi sisteme stelare, clustere, fiind fiinţe care monitorizează evoluţia diverselor
sectoare ale galaxiei.
Aş spune că sunt îngeri într-o stare foarte înaltă
de evoluţie.
Rob: OK. Eşti de acord că în
textele antice NEPHILIMII erau un
amestec între îngeri şi umani, însă Dumnezeu nu a dorit ca aceasta să se întâmple
şi, de aceea, îngerii care au făcut asta au trebuit să treacă prin multă durere
şi suferinţă ?
Cobra: Nu, nu aş fi de acord cu
asta. E o... aş spune, o istorie fabricată, o istorie „doftoricită”. E adevărat
că au fost multe rase stelare care au
venit pe această planetă, unele bune, altele nu aşa de bune. Este adevărat
că au interacţionat cu umanitatea, dar nu... felul în care este descris a fost
măsluit, într-un fel, dintr-un punct de vedere.
De fapt, integrarea cu umanitatea este un proces
evolutiv aflat sub îndrumarea multor rase. Interacţiunea cu rasele nu prea
pozitive a încetinit evoluţia umanităţii. Este un proces foarte complex, care a avut loc în multe mii de ani.
(Nota MarYan : Haideţi să o luăm pe rând.
NIBIRU este planetoidul cam de o treime din dimensiunea
Pământului, care în Ianuarie 2030
va trece cel mai aproape de Pământ, cam la
40 de milioane de Km distanţă, aşa cum o face odată la 3.600 de ani în mişcarea sa între cele două sisteme
stelare surori : Soarele nostru RA şi Sirius A.
Iarăşi, FONDATORII ne transmit prin Sal Rachele – verificat radiestezic în mod repetat, dar şi prin multiple alte
surse, că „nu bate câmpii” – că Annunaki
de pe Nibiru au nivele de conştiinţă de la al 5-lea la al 9-lea ! Însă este
de precizat că şi pe Nibiru, ca şi pe Pământ, există un amalgam de rase şi populaţii, iar unele grupuri rebele de densitate scăzută – de nivel 3D – sunt cele
care au produs problemele de pe Pământ, descrise în miturile care sunt destul
de bine interpretate de Sitchin, cu erorile de rigoare, dar nu inacceptabile.
Aceşti rebeli de pe Nibiru care au produs
problemele descrise în mituri, sunt acei NEPHILIMI de care vorbeşte şi Biblia...
La acest
moment sunt nevoit să punctez următoarele : dacă la „Actualitatea Planetară şi
Galactică”, Cobra are informaţii „de
primă mână”, extrem de actuale şi preţioase, la capitolul Mitologie, previziuni cosmologice şi
concepte şi principii metafizice fundamentale ar mai avea de aprofundat –
şi nu o spun cu „superioritate”, ci cu tot dragul şi înţelegerea pentru un „LUPTĂTOR”, care nu a prea avut timp în
ultimii ani să studieze relaxat, pe pat de baldachin, despre „filozofia
nemuririi”, când Archonii, Cabala şi Illuminati „îi băteau zilnic la uşă”...
De aceea
valorile de „Adevăr Divin” din mesajele sale sunt între 70% şi 80%. Şi, când valorile tind spre 70%, deja erorile
devin tot mai consistente...
La toate acestea mai putem menţiona că aici este vorba, de fapt, despre un întreg „Grup Cobra”, în care fiecare are
propriile sale înţelegeri asupra Vieţii şi Universului, trecute, majoritar,
prin filtrele unor „Luptători Veterani” cu slujitorii Matricei...
Însă, puse
„cap la cap” aceste informaţii – unele de la Cobra şi Mişcarea de Rezistenţă, altele de la Fondatori, Metatron, Arhanghelui Mikael şi alte Lumini măreţe ale
Universului – lucrurile capătă SENS şi formă tot mai coerentă.
Astfel, din
ce în ce mai consistent, se re-scrie
Po-Vestea Galactică a Sistemului nostru Solar, a Galaxiei „Calea Lactee”, a
Galaxiei surori Andromeda şi a multor altor poveşti pe care acum le scoatem
tot mai mult la iveală, pentru lungile
şi albele Nopţi Stelare care vor urma EVENIMENTULUI.
Îl simţiţi ?
Eu deja îl „miros”, iar nările freamătă de bucurie...)
Rob: Mulţumesc. Poţi să citeşti
„Cheile
lui Enoch” de J.J.Hurtak şi
acolo sunt multe informaţii despre acest gen de lucruri. Vreau să te întreb, ca
adăugire la întrebarea asta, Cobra, avem aceste multi-dimensiuni ale
diferitelor fiinţe de lumină. Au avut
relaţii sexuale şi interacţiuni fizice în ceea ce priveşte crearea umanilor pe
Terra ?
Cobra: N-aş spune că majoritatea
raselor stelare au interacţionat direct cu umanii, însă, DA, unele au avut.
Rob: Unele dintre ele sunt
femei sau bărbaţi din spaţiul din preajma Terrei care au avut relaţii cu
oamenii. (Da, da.) Ok. Foarte bine.
Cineva a dorit să vorbeşti puţin mai mult despre Osiris, Ra şi Thoth. Dacă poţi
să ne dai un adevăr istoric despre acele timpuri şi dacă aceste fiinţe sunt
toate pozitive sau vreuna dintre ele a fost o forţă întunecată.
Ce s-a întâmplat acolo, de fapt ?
Cobra: Acele istorii sunt o
memorie colectivă a timpurilor din Atlantis, când acele fiinţe erau de fapt
fiinţe umane, sau eroi şi anti-eroi, care păşeau pe suprafaţa Terrei.
Majoritatea dintre ei erau de natură pozitivă. OSIRIS, THOTH, RA şi ISIS aparţineau Luminii.
Apoi îi avem pe cei de natură negativă. Îl avem pe SETH care a fost liderul Forţelor Întunericului în acea perioadă de timp.
Aceia erau toţi fiinţe din sisteme stelare diferite.
Unii din ei veneau din SIRIUS, alţii din ORION şi
alţii din PLEIADE.
HATHOR a venit din Pleiade. Ea era zeiţă a Luminii. Ei au trăit în memoria colectivă a poporului
egiptean pur şi simplu pentru că Egipt a fost o colonie din Atlantis înainte de
diluviu (Potop) şi oamenii din Egipt
au avut memoria colectivă a acelor timpuri.
(Nota MarYan : Despe Seth momentan mă abţin, însă în privinţa Zeiţei Hathor am o scurtă observaţie de făcut.
Până acum nu
am întrebat punctual „De unde a venit
Hathor?”, însă din corelarea a două scurte informaţii, eu am - iarăşi - rezerve
în privinţa originii sale pleiadiene.
Prima: deseori, în
mitologia egipteană, Hathor, ca încarnare a Principiului Feminin, era „confundată” cu Isis – care, după
cum precizam în prima parte a acestui interviu, este o fiinţă siriusiană
de densitatea a 8-a.
A doua: Hathorii,
grupul de entităţi care sunt „canalizate” de Tom Kenyon, transmit că ei au „încarnat” la rândul lor, calităţi
specific feminine în zona Egiptului, de unde au dat şi numele acestei Zeiţe.
Iar aceştia susţin că au ajuns aici din alt Univers, trecând însă prin portalul
lui... Sirius.
Din aceste
două aspecte eu concluzionez că este o mai mare probabilitate ca Hathor să aibă
origini Siriusiene, decât pleiadiene.
Iar asta nu o
susţin pentru că eu am conexiuni speciale cu zona din Sirius, în timp ce
legăturile pleiadiene îi aparţin mai ales lui Cobra...)
Rob: OK. Poţi să vorbeşti ceva
mai mult despre Lemuria şi Atlantis? Ce s-a întâmplat acolo? De ce au fost invadaţi
şi de ce nu au fost capabili să se apere singuri? Cum de o asemenea civilizaţie
înaltă a ajuns în conflict cu Lemuria ?
Cum au fost distruşi?
Cobra: Lemuria a existat mult înaintea Altantis-ului. Nu a fost nici un
răzobi între Lemuria şi Atlantis. Oamenii nu deţin informaţiile corecte. A fost
acum cu mult timp în urmă şi memoria s-a voalat.
În Atlantis forţele
obscure au venit din Orion, iar umanitatea şi fiinţele care trăiau în
Atlantis le-au dat permisiunea, acceptând să îi invite – ei au fost curioşi să
experimenteze întunericul, din lipsa acelei experienţe.
Nu a fost o alegere înţeleaptă, datorită acelei
perioade a Atlantis-ului. A existat multă
programare mentală, experimentare cu controlul mental, care a condus la
decăderea finală a oamenilor.
Şi, mai departe, aceasta a dus la carantinarea planetei.
Rob: Au fost şi trans-specii
genetice, ca experimente desfăşurate. Este corect? (Da, e corect.) Mulţumesc.
Unii oameni spun că s-a folosit greşit puterea în
timpurile atlantice şi, de aceea, oamenii
se tem de putere, tot acest Sistem existent fiind o reluare a situaţiei din Atlantis.
Cobra: Nu aş fi complet de acord.
Da, sunt similitudini cu situaţia din Atlantis, dar e o poveste nouă. Nu se va termina precum Atlantis.
Oamenii au această memorie colectivă a
cataclismelor, care însă nu se vor mai produce din nou.
Da, sunt anumite fiinţe care au aceleaşi reguli –
de exemplu, liderii Cabalei erau lideri ai Cabalei şi pe atunci – însă acum, ca
şi colectiv avem mult mai multă putere ca să schimbăm rezultatul final.
Nu e vorba de karma, e vorba de libera voinţă. E vorba de deciziile noastre, decizia noastră
colectivă, şi este vorba şi despre schimbarea
cosmică a Noii Ere de Aur şi de restructurarea
acestui sector al galaxiei care va îmbunătăţi această zonă şi va elibera această planetă.
Rob: Foarte bine. Mai am una
sau două întrebări şi apoi te las să pleci.
Cineva a pus o întrebare referitoare la influenţa curăţării planului eteric. Ai
menţionat că lucrurile se mişcă înainte.
Ei au vrut să ştie cât de mult mai este de făcut până
când acest plan eteric va fi sigur?
Se mai gîndeşte încă RM că este sigur să producă Evenimentul înainte ca planurile non-fizice să
fie curăţate sau s-a schimbat planul ?
Cobra: Este posibil ca Evenimentul să aibă loc înainte să fie curăţate.
Depinde de situaţie. Dacă avem o urgenţă
drastică la suprafaţă precum un război masiv care să aibă loc, Evenimentul poate fi declanşat înainte ca
planurile non-fizice să fie curăţate.
Este o decizie tactică care va fi luată în
respectiva situaţie.
Dar curăţarea
planului eteric nu a progresat suficient de mult ca să fie declarat sigur. Nu încă.
Rob: Unii oameni vorbesc despre
data de 22 iunie 2014 (N.MY: Duminica de după Solstiţiul de vară –
care, iată, acum a trecut...) care ar fi un fel de intenţie de situaţie „de steag fals” pregătită de Cabală. Este
posibil să existe planuri legate de acest lucru ?
Acum vreau să pun personal o întrebare legată de
aceasta, o întrebare mai generală : Vor mai avea loc alte acţiuni majore „de
steag fals”, permise de RM, precum 3-11 (Fukushima,
Japonia), 9-11 („Turnurile Gemene”,
New-York) – din cele mari, nu vorbesc de împuşcături în curtea şcolii,
vorbesc despre evenimente majore la nivel planetar, pregătite de Cabală ? RM vor
mai permite să se petreacă astfel de lucruri ?
Cobra: Nu este probabil ca un „steag fals major” să se mai întâmple (N.MY: Ceea ce s-a şi întâmplat, că „nu s-a
întâmplat" nimic „devastator” la nivel planetar). Aş spune că orice fel de
predicţie privind „un steag fals” care s-ar putea întâmpla este... e doar o ghicire...
nu există nici o probă solidă pentru acea dată particulară.
Rob: OK. Cinev a dorit să ştie :
Acesta este primul tău proces de
eliberare planetară în care eşti implicat sau ai mai luat parte şi în
altele, în alte vieţi şi pe alte planete ?
Cobra: Nu este primul, dar cu siguranţă va fi ultimul.
Rob: (rîde) Asta a fost bună. Bănuiesc
că voi mai avea o întrebare, poate două.
Una ar fi : ce
vom face după ascensiune şi la cât timp după acel moment, după estimările
tale de acum, nimeni nu va mai avea (nevoie
de) un ceas la mână? Cât de mult va fi până când planeta va fi avut propria
ascensiune? Există vreun termen limită?
Cobra: OK. Nu voi intra în
detaliile procesului de ascensiune. Avem o fereastră
de timp de 50 de ani între 1975
şi 2025 şi suntem în acea fereastră acum, când eliberarea planetară se presupune că are loc.
Rob: OK, încă 2 întrebări. Există vreo dată de „expirare” pentru
Eveniment ?
Cobra: Nu aş spune de o dată de „expirare”,
dar există o anumită fereastră de timp când
este mai probabil ca Evenimentul să fie plănuit şi să se petreacă.
Acum suntem
în acea fereastră.
Rob: OK. Este posibil, după ce
atingem Eliberarea, ca libera voinţă
umană să facă vreo mişcare greşită şi să aibă loc ceva negativ pe planetă,
în ceea ce priveşte forţele obscure ?
Cobra: NU, pentru că întunericului îi va fi interzis să mai
existe (N.MY: Pe planetă).
Rob: OK. Deci un alt lucru
interesant pe care l-a spus cineva - unele din acele vorbe antice indiene, dar
şi unele persoane spirituale : după acest proces, în desfăşurarea căruia suntem
chiar acum, va fi prosperitate pentru 1.000
de ani.
Deci, clar, va
fi un lucru permanent acest proces de re-scriere şi înţelegere a adevăratei
istorii a Terrei, şi că eliberarea Terrei va fi permanentă şi nu va mai exista
niciodată lipsa prosperităţii. Vom fi
într-o frecvenţă complet diferită.
Corect ?
Cobra: Da, va fi un proces permanent şi ireversibil, după Eliberare.
Nu vom mai fi
sclavi nicodată. Nu se va mai întâmpla.
Rob: Asta e o veste excelentă,
Cobra !
Din nou, avem un interviu minunat. Îţi mulţumesc
foarte mult pentru timpul tău. Ai răspuns la o mulţime de întrebări, pentru
mulţi oameni.
Nu toate întrebările şi-au găsit răspunsul aici,
dar vom avea câteva pentru data viitoare.
Din nou, îţi mulţumesc foarte mult pentru că ai
venit. A fost o onoare să te avem aici. Îţi mulţumesc, Cobra.
Cobra: Mulţumesc tuturor pentru audiţie,
şi mulţumesc, Rob, pentru organizare.
Rob: Este plăcerea mea să fac
în fiecare lună emisiunea „Victoria
Luminii”. Treceţi pe la blog-ul lui Cobra, puteţi găsi link-ul său pe
pagina „thepromiserevealed.com”,
precum şi pe „prepareforchange.net”.
Sperăm că vă veţi implica acolo.
Realizaţi că avem conferinţe mari, şi Cobra şi eu,
pentru cei dintre voi care doriţi să vă uniţi în locuri sacre cu alţii şi să
trimiteţi invocările de iubire şi lumină către planetă. Mulţumesc foarte mult
tuturor pentru audiţie.
Acest transcript va ieşi la lumină la o zi sau două
după audio şi, la scurt timp, veţi vedea un video minunat pe youtube.
Vă mulţumesc foarte mult şi Victoria Luminii pentru
toţi !
Mulţumesc, Cobra.
Cobra: Mulţumesc. La revedere.
Rob: Sper că toţi v-aţi bucurat
de interviul cu Cobra. Doresc să vă reamintesc tuturor să subscrieţi pentru
ştirile pe e-mail ale blog-ului thepromiserevealed.com
precum şi prepareforchange.net.
Continuaţi să trimiteţi întrebări pentru Cobra.
Dacă aveţi întrebări pentru mine, le voi răspunde şi în emisiunile radio ale
mele.
Mulţumesc, Cobra, mulţumesc membrilor, şi să ne
urăm „Victoria Luminii” !
interesant de aflat, daca se poate. daca si la noi exista un nucleu al miscarii de rezistenta. sau doar in America? cum se poate afla asa ceva?
RăspundețiȘtergereDragă "Anonim", după cum ne sugerează şi numele, "Mişcarea de Rezistenţă" nu este o organizaţie cu "sediu la bulevard" şi cu conferinţe de presă organizate la "ore de maximă audienţă". De aceea, acest gen de detalii nu pot fi transmise ca şi "cartea de vizită", cu adresă şi telefon, mai ales către o direcţie "anonimă"...
ȘtergereCât despre "Mişcarea de Rezistenţă" din România, aceasta nu ştiu dacă este structurată pe modelul expus de Cobra (dar voi afla în scurt timp), însă, ce îţi pot spune este că şi în această Zonă Românească există oameni preocupaţi de soarta semenilor şi a planetei, care acţionează după principiile expuse de Cobra şi MIşcarea de Rezistenţă, fără a fi membri ai acestei structuri.
Sper că în cât mai scurt timp să revin cu informaţii utile în acest sens, inclusiv în următorul Editorial.
in nici un caz nu am crezut asa ceva. stiu ca exista si la noi oameni preocupati de soarta oamenilor. sunt multi care lucreaza la dezvoltare personala asemenea celor expuse de cobra. eu unul incerc de cativa ani. doar anul acesta am descoperit blogul acesta. deci nu ma gandeam la ce ai expus tu. despre anonim ... nu inca. dar poti sa-mi spui bogdan.
RăspundețiȘtergere