vineri, 6 iunie 2014

ANDREYA : Rugăciunea lui “Nenea Omul”



ANDREYA
Rugăciunea lui “Nenea Omul”





Au trecut peste 20 de ani de când sunt preocupată de medicina naturală, de hrana naturală sau hrana vie, ca mijloc de auto-vindecare şi păstrare a sănătăţii. Şi pentru aceasta îi mulţumesc lui D-zeu că mi-a dat șansa să-l întâlnesc pe Omul care mi-a schimbat viaţa prin sfaturile şi învăţăturile sale, inginerul VALERIU POPA.
 


Problema de sănătate  cu  care mă confruntam atunci, la început de drum ca și tânără studentă, în anul 1988, a fost cea care a catalizat schimbarea - în alimentaţie, în modul de gândire şi în deschiderea mea spirituală.

Weekend-urile ce au urmat în anii de după revoluţie le-am petrecut aproape în totalitate în Parcul 23 August, în preajma marelui Om, având astfel posibilitatea să cunosc şi să văd sute de oameni cărora medicina alopată le mai dădea doar câteva luni de trăit şi care, în urma schimbării alimentaţiei şi a modului de gândire, trăiesc şi astăzi.

Apoi, în paralel cu întâlnirile în parc cu „nenea Popa”, frecventam şi cursurile de metafizică şi alimentaţie naturală organizate de Elta-Universitate. Acolo am avut ocazia să cunosc oameni deosebiţi, de la care am învăţat să prepar mâncare naturală fără foc, sub formă de ciorbiţe, sărmăluţe, chifteluţe şi numeroase feluri de prăjituri, în a căror componenţă intrau legume, fructe, cereale, ouă şi lactate  în stare crudă, toate netrecute prin foc.

Din anul 2001, împreună cu  Maryan sunt membru fondator al Asociaţiei Centrul de Educaţie pentru Sănătate (CESAN)” şi, împreună, promovăm hrana vie, naturală, ca un mod autentic de vindecare şi mod de viaţă – bineînţeles, toate acestea împletite cât se poate de armonios cu spiritualitatea, fapt care ne poate ajuta să ne răspundem cât mai corect la cele trei mari  întrebări: „De unde venim?”, „Cine suntem?şi „Unde mergem?” în această Şcoală a Vieţii, pe Planeta Pământ.

Acestea sunt întrebările pe care d-l Popa Valeriu ni le reamintea deseori la întâlnirile din "Parcul 23 August". Ca îndrumător şi ghid spiritual al meu la acel început de drum în viaţă, îi datorez atât de multă recunoştinţă, încât vorbele nu le pot descrie.

(În acele vremuri, mai mulţi membri ai familiei mele au beneficiat de sfaturile lui nenea Popa și s-au vindecat de probleme grave de sănătate.)

Întâlnirile cu dânsul, faptul că am avut privilegiul să stau în preajma dânsului şi să învăţ atât de multe lucruri folositoare – sunt daruri pe care am datoria să le transmit mai departe celor care doresc să le primească.

Împreună cu Maryan, care în vremurile acelea, tânăr student la medicină, era nelipsit de la conferinţele şi întâlnirile cu nenea Popa, sperăm să reuşim acest lucru şi prin reluarea CURSURILOR DE ALIMENTAŢIE NATURALĂ, cât şi prin postarea în continuare a cât mai multor REŢETE de hrană naturală, precum şi a altor articole care să ne ajute “să devenim mai buni decât am fost ieri”.


În încheierea acestei prime postări, vă ofer un prim dar – Rugăciunea pe care “nenea” Popa ne-a învăţat-o la conferinţele ţinute :

TU, PUTERE A IUBIRII, SPIRIT AL ÎNŢELEPCIUNII,

AL CĂRUI SUFLU DAI ŞI CARELE RE-IEI TOT CEEA CE AI CREAT,

PUTERNICĂ ÎNŢELEPCIUNE, COBOARĂ MILA TA ASUPRA MEA

ŞI AJUTĂ-MI, DOAMNE, PRIN SUBALTERNII TĂI

SĂ-MI DUC LA ÎNDEPLINIRE AUTO-PROGRAMUL LUAT !

AMIN !

Andreya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu