marți, 31 mai 2022

SURSA : Marea CĂDERE a devenit acum Marea ASCENSIUNE ! (13 iulie 2020).

 

SURSA

 Marea CĂDERE

a devenit acum

Marea ASCENSIUNE !

 

Traducere : NoRo

  13 iulie 2020 –

 

 


 

Eu sunt SURSA. Sunt atât văzutul, cât și nevăzutul.

Eu sunt TOTUL ce pătrunde, FORŢA de Viață a Iubirii și a minunilor universale, Explorarea și Aventura.

Copii ai Esenței mele, ai Inimii mele, vă văd, căci văd prin ochii voștri propriile voastre experiențe de lipsă, de Iubire, de sfârșituri și de Noi Începuturi. Văd și simt durerea voastră căci Eu Sunt Voi. Suntem conectați, Aspecte care umple Experiența Universală a Expansiunii.

Eu sunt Sursa. Sunt Iubire, sunt Lumină. Eu sunt întuneric, sunt Vid.

Eu Sunt Ceea/Cel Ce Sunt. Voi sunteți ceea ce sunteți. Eu sunt în Interiorul vostru.

Am trimis pe Gaia multe Ființe de Lumină puternice. Aspectele care doreau să meargă, să-și ofere Lumina și puterea Iubirii celor adormiți care erau stăpâniți de frică și ură. Un teren de antrenament dur... cu siguranță, nu pentru cei slabi de Inimă, cu siguranță.

Există multe astfel de terenuri de pregătire în Multivers, dar Gaia a ales să se afunde cel mai jos, să ofere cel mai amplu Spațiu de Joc pentru Expansiune, pentru creștere în Iubire, în Adevăr. Căci în uitare apare ocazia Reamintirii. Reamintirea că sunteți Aspecte ale mele în Formă, un fapt rar, căci există doar Unul, un aspect în aceste momente care umple colecția voastră de amintiri, de experiențe.

Da, desigur, există multe Versiuni ale voastre, dar nu există niciunul ca voi. Vă oferiți propria voastră aromă unică și vă asumați cu Responsabilitate situația actuală.

Eu sunt Sursa. Sunt Iubire în formă. Voi sunteți mâinile și picioarele mele. Voi sunteți Inima mea. Nebuloasele cântă și dansează în Lumina mea. În mine există toate lucrurile.

Da. Există multe aspecte care e necesar să fie vindecate, curățate și eliminate din această Realitate într-un spațiu de vindecare sau de învățare ulterioară.

Eu sunt ceea ce sunt. Și voi vă vindecați diferitele vieți în care ați explorat întunericul, în care v-ați luptat cu dependențele sau alte surse de durere, în care ați renunțat la controlul Sinelui vostru și ați experimentat dominarea. Asta nu va mai fi, dar aceste părți ale voastre, aceste bucăți rănite ale mele, trebuie vindecate.

Trimiteți tuturor Aspectelor mele Lumină și Iubire.

Și da, inclusiv reptilienilor, trimiteți-le Lumină și Iubire, nu ură.

Nu consimțiți, nu vă dați suveranitatea, pentru că acesta este propriul vostru drept unic ca și Copii ai mei, sunteți suverani asupra propriului destin.

Puteți să vă jucați cu Lumina prin gândurile voastre și să creați Realități pentru că Sunteți Creatori, sunteți Aspecte ale mele. Renunțarea la această putere este o bătaie de joc și nu va mai fi permisă pe Pământ.

Corpul Gaiei merge spre Lumină, spre Viață, spre Schimbare. Energiile ei de vindecare sunt disponibile tuturor Copiilor ei. Trimiteți-i vindecarea voastră. Trimiteți-i Lumina mea care este în Interiorul vostru.

Jeshua și mulți alți Maeștri erau atât de conectați cu Gaia încât au înțeles și au conștientizat conexiunea sacră cu toată viața, căci au simțit Respirația Vieții, au simțit Iubirea mea și au exprimat-o pe deplin. Jeshua este foarte aproape și va fi mai ușor simțit și văzut de cei care mă iubesc.

Îndepărtați falsurile și învățăturile false care au avut sens în cadrul unei construcții 3D.

Expansionați-vă !

Expansionați-vă în Realitățile Dimensional Superioare care vă așteaptă, care vă roagă să veniți să vă jucați în interiorul lor.

Viața există pentru a vă bucura de ea, dragi Copii ! Viața există pentru a fi apreciată, a se umple de tot mai multă viață și tot mai multe bucurii pentru a crea și experimenta. Aceasta este ceea ce sosește în Tărâmul vostru într-un viitor nu prea îndepărtat, iar în multe privințe este deja aici în acest Acum. Căci toți experimentați ceea ce doriți să experimentați în modul în care permiteți.

Este posibil să nu credeți încă acest lucru, ceea ce este de înțeles având în vedere haosul actual de la suprafață.

Fiți clari în Intențiile voastre.

Dacă acest lucru vă copleșește pentru că sunteți epuizați de viețile pe care le trăiți, pur și simplu intenționați mai multă Iubire. Intenționați mai multă Bucurie și priviți cum Universul conspiră să vă binecuvânteze. Intenționați vindecarea Gaiei, intenționați vindecarea Regatelor ei. Intenționați Unitatea Colectivului Uman care să se ridice ca Unul, vindecat, întreg. Intenționați să fiți cei care împământați Lumina pe care vă văd devenind deja. Intenționați Bucurie.

Intențiile sunt simple, pur și simplu vă concentrați gândurile către ceea ce vreți să creați. Creați mai multă Bucurie.

Multă Binecuvântare sosește. Voi sunteți acolo în prima linie experimentând.

Acum, aceasta este desigur prin Planul Divin. Toate lucrurile sosesc.

Aveți Încredere ! Aveți Credință ! Străluciți-vă Lumina !

Eu sunt Sursa. Vă trimit Iubirea mea, sprijinul meu. Vă va veni în multe forme pe cele mai blânde brize. Există mult mai multe lucruri pe fundalul percepției umane, așa cum ar trebui să fie, deoarece aceasta este o misiune multi-dimensională așa cum știți și care are un rezultat critic pentru TOT.

Niciun detaliu nu trece neobservat, nicio piatră nu rămâne neîntoarsă.

Fiți luminoși în Inimă, fiți liberi. Fiți mângâiați. Sunteți bine îngrijiți, Echipa de la Sol, Aspecte ale mele. Vă trimit binecuvântările mele de Putere și Bucurie, căci amândouă vor fi necesare în vremurile următoare ale acestei vieți pământene, deoarece aceasta transcende de unde ați fost spre unde mergeți.

Vă aflați în spațiul intermediar al Spațiilor. Dacă acest lucru vă este incomod, respirați în Esența mea, conectați-vă cu mine. Amintiți-vă că sunt acolo în pauză, în momentul divin al vieții și al morții, al Noii Creații, acolo Eu Sunt.

În Dimensiunile Superioare suntem și mai strâns conectați.

Dar știți că nu am încetat să vă iubesc niciodată, nu am încetat să vă caut Inima. Căci voi sunteți Inima mea și pe măsură ce mă expansionez, la fel o faceți și voi, și invers, dragilor.

Experiența voastră pământeană expansionează foarte mult TOTUL.

Simțiți-o. Cunoașteți-o. Sunteți susținuți și iubiți. Suntem aici pentru voi mereu.

Vorbiți cu mine mereu. Noi suntem Unul.

Eu sunt Sursa. Intenționați să mă cunoașteți mai bine și vom merge împreună prin Furtună. Pace vouă ! Știți că succesul Ascensiunii este asigurat, întrucât ghidez acest întreg proces cu Voința, Iubirea și Ordinea mea Divină.

Marea cădere a devenit acum Marea Ascensiune.

Ridicați-vă prin mine. Ridicați-vă prin Prezența mea, în îmbrățișarea mea și simțiți Iubirea mea pentru voi. Voi sunteți cu adevărat divin sprijiniți, întotdeauna.

Această Cunoaștere va fi medicamentul pe care îl caută în mod inconștient toți ceilalți. Căci, desigur, ei mă caută pe mine, caută Firescul în mijlocul haosului.

Ascultați cântecul unei Noi Creații, al Noii mele Creații, cântând bucuros, fericit, tare în Ființele voastre și radiind o schimbare pozitivă în moduri la care nu vă așteptați.

Nu există nimic pe care un Susținător al Luminii nu-l poate face.

Lumina este de neoprit, la fel și Iubirea care acum devine complet întrupată în acest Tărâm.

Matricea veche este acum spulberată. Lumina intră furibund ! Întâmpinați-o !

Sunt mândru de fiecare dintre voi.

Eu sunt Sursa. Știți că vă iubesc... și trăiți-vă viața în această Cunoaștere.

 

Pace vouă !

 

SURSA : https://magiepegeea.wordpress.com/2020/07/13/sursa-marea-cadere-a-devenit-acum-marea-ascensiune/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu