luni, 7 aprilie 2014

Sursele de Informare : 3. Despre Sursele de informare




SURSELE  de  "INFORMARE"
(3) Despre Sursele de informare



         (Extras din lucrarea personală pe care am lansat-o în 12 decembrie 2012 : "Înălţarea în Lumină a Pământului după anul 2012. Vol. I : Actualizarea Profeţiilor") :


         (continuare din Partea a 2-a)


Dar haideţi să "coborâm" acum în zone mai tangibile cu lumea noastră "normală", pentru a vă face o ultimă precizare a SURSELOR DE INFORMARE, care este la fel de importantă ca cele prezentate mai sus (mă refer la textul anterior al acestui capitol al cărţii).



         Deşi colaborarea între propriile părţi interioare ale fiinţei este minunată şi contactul cu Sursa Superioară Divină este chiar divină atunci când este stabilită transmisia anumitor informaţii, în acelaşi timp este importantă şi permanenta "verificare exterioară".
Este, cumva, a treia din cele "trei surse de informare" de care vorbeşte managementul informaţiei, inclusiv în mass-media, pentru ca o informaţie să fie credibilă şi aptă de a fi transmisă celorlalţi.
Prin această "verificare încrucişată" se închide cercul : Sinele Divin transmite primul nivel de informare (prin Suflet sau Corpul Cauzal şi Buddhic, ca şi "corpuri celeste"), interiorul persoanei în cauză (mentalul) preia şi prelucrează datele, apoi apare confirmarea prin ceilalţi, din aparentul "exterior" (nivelul fizic).

         În cazul meu, Universul m-a trimis la întâlnirea cu o fiinţă deosebită al cărei rol în detalierea şi verificarea multora din aceste informaţii este covârşitor.
Acest "culegător de informaţie" (cum singur se autodenumea, cu umor) este un vechi prieten cu care m-am însoţit în decursul multor veacuri şi milenii (şi sunt chiar foarte multe), din viaţă în viaţă.
De fapt, fiecare şi-a urmat propria cale, trăindu-şi propriile aventuri palpitante pe această "planetă a liberului arbitru", însă se pare că periodic, la fiecare moment crucial pentru evoluţia planetei, ne reîntâlnim pentru ajutor şi susţinere reciprocă în a realiza anumite "lucrări".

         Ei bine, în această ecuaţie, el reprezintă "vocea exterioară", dacă pot spune aşa.
"Maestru în Lucrul cu Lumina" ("LightWorker") şi Radiestezist, acesta este chiar un uimitor mânuitor al ansei radiestezice, cum nu am mai văzut până acum (şi am văzut mai mulţi radiestezişti la lucru), cu aceeaşi dexteritate cu care "lucrează cu Lumina", inclusiv în terapiile de tip Reiki.

         Acum, din povestea mea de până acum, sper c-aţi înţeles că nu mă extaziez în faţa primului radiestezist sau "LightWorker" întâlnit în cale.
Dimpotrivă, am fost extrem de circumspect în privinţa asta. De fapt, am participat la un curs de radiestezie acum ceva ani, dar am părăsit rapid "stabilimentul" după ce m-am simţit "presat" de blocajele de mentalitate ale respectivilor (chiar dacă lucrau cu bio-energii, erau dominaţi de precepte religioase care se resimţeau acut ca blocaje şi schisme mentale, extrem de limitatoare).
Atunci m-am întrebat de ce nu mi-am respectat propriul "angajament" luat acum vreo 20 de ani, când mi-am spus că doar eu şi propriile calităţi interioare vor fi propria-mi "ansă" sau orice alt aparat ajutător.

         Deci, pe acest fond, mă (re)întâlnesc cu acest ancestral prieten, care îmi demonstrează că radiestezia poate fi folosită într-un mod cu adevărat liber şi că titlul de "maestru" în Lucrul cu Lumina chiar are acoperire.
Dacă mă întrebaţi cine este iar eu vă voi spune (dar nu o voi face), veţi rămâne surprinşi : un ilustru necunoscut, fără nici o apariţie publică. Oare poate avea credibilitate un asemenea oarecine, fără nici o "certificare" publică ?

         Aici este o întrebare-cheie, căci multe din informaţiile prezentate în lucrare vin cu "confirmarea măsurătorii radiestezice" a acestuia - sau cu infirmarea unei anumite informaţii, după caz.
De fapt, însăşi credibilitatea fundaţiei acestei lucrări (cărţile de la Editura Christalin cu informaţiile de la Fondatori transmise prin Sal Rachele) are, ca unul din pilonii de "confirmare", inclusiv măsurătorile nivelului de Adevăr Divin expus în aceste cărţi.
La fel, acelaşi parametru l-am cercetat deseori în materialele studiate - de la cărţi considerate fundamentale în mediul spiritual, până la simple materiale de câteva pagini sau rânduri ce "bântuie" prin universul Internetului.

         Dar, veţi întreba cu deplină justificare, "este raţional să ne încredem în ceea ce transmite o persoană oarecare printr-o bucată de metal numită ansă ?".

         Pentru a putea răspunde la această întrebare esenţială, care poate închide sau deschide total inima şi mintea cititorului în faţa informaţiilor din acest subiect, haideţi să parcurgem următoarea serie de postări, pentru a înţelege de ce eu, o persoană care are în interior şi o latură de tip raţional, ştiinţific (care poate fi sesizată uşor în urma studiului lucrărilor editate până acum, inclusiv "Tratatul pentru Alimentaţia Naturală a OM-ului"), aş putea avea încredere în ceea ce-mi transmite "un tip cu o ansă".

         Eu cred că Universul a aşezat lucrurile în acest fel, ca informaţiile primite "wireless" (fără fir), din adâncul celei mai mari Înălţimi, să fie confirmate şi detaliate cu a(j)utorul unei "antene" (ansă, vril) de mare precizie şi Putere...


(Acest subiect este continuat în seria de postări :
MarYan

Un comentariu:

  1. Mulțumesc pentru aducerea în atenție a ”Veterans Today”. După ce am citit un pic din Noam Chomsky, pot să îi înțeleg mai bine valoarea și punctualitatea, respectiv obiectivitatea.

    RăspundețiȘtergere