marți, 22 iulie 2014

MarYan : Serialul „Malaysia Airlines” continuă cu Episodul 2 : Zborul MH17 (Partea 1-a)



Serialul „Malaysia Airlines” continuă cu
Episodul 2 : Zborul MH17

 
 


Deşi aş fi dorit să vă întâmpin cu „Bine ne-am regăsit la o nouă postare...”, acum sunt nevoit să recunosc că, cel puţin pe moment, acest „bine” este mult mai volatil decât acum câteva luni, când iniţiam acest blog şi acest subiect al „avionului dispărut”, Zborul MH370.

Între timp, evenimentele s-au desfăşurat într-un ritm mai mult sau mai puţin alert, însă în ultimele zile, din 17 iulie 2014, odată cu „atacul terorist” asupra Zborului MH17, evenimentele planetare se precipită cu mare rapiditate (şi violenţă, din păcate...), urmând un scenariu ce se vede din ce în ce mai mult ca fiind foarte minuţios şi precis...

Acum pornim această serie de articole din aceeaşi Categorie-Subiect (despre „Avionul Malayezian”) cu un titlu care se referă la un „Serial”, deloc întâmplător (la momentul potrivit, vom puncta şi acest aspect).

Până să intrăm în primul aspect pe care îl vom discuta în acest articol (primă parte a acestui „serial”), haideţi să (re)vedem, foarte pe scurt, că „Episodul 1” al acestuia se referă la Zborul MH370, avionul malayezian dispărut pur şi simplu, fără nici cea mai mică urmă, de peste 4 luni, din 8 martie 2014 (de „Ziua Femeii”, în cultura Occidentului...).

Iată că azi, 22 iulie 2014, la 4 luni şi jumătate de la acel moment, acest avion este pur şi simplu de negăsit, deşi are dimensiuni corespunzătoare : modelul Boeing 777-200ER care s-a prăbuşit, are lungimea de 64 de metri şi deschiderea aripilor de 61 de metri (!).

Şi atunci, unde a dispărut ?

Dacă aţi lecturat deja din acest blog şi aţi parcurs articolele anterioare ale acestui Subiect-Categorie (a avionului malayezian dispărut MH370), aţi avut timp „să luaţi la cunoştinţă” de ipoteza noastră, larg detaliată de ALKESH, românul din grupul „Galactis” şi confirmată punctual prin măsurătorile noastre radiestezice, şi care, asociate cu anumite „sincronicităţi”, mi-au întărit şi mai tare convingerea în aceste informaţii (le puteţi reciti în articolul „Avionul malayezian dispărut – şi mai multe argumente pentru ipoteza noastră – Partea 1-a”).

Aşadar, vă reamintesc foarte pe scurt că acest avion, MH370, a fost supus intervenţiei Cabalei prin tehnologie ET avansată, prin care s-a încercat translaţia acestuia într-o altă dimensiune, prin modificarea frecvenţelor din câmpul electro-magnetic al acestuia, pentru a fi transportat” într-o altă realitate.

Însă, datorită modificărilor în frecvenţele Pământului (începând cu Frecvenţele de Rezonanţă Schumann ale Mamei Pământ şi continuând cu mulţi alţi parametri ai acesteia), „tehnologii” Cabalei (forţele întunecate) nu au „nimerit” frecvenţele exacte pentru a realiza „transferul” în condiţii optime, din care cauză acest avion, MH370, a rămas „prins” între dimensiuni, pur şi simplu.
  


Acum, poate că vă întrebaţi : care mai este situaţia cu acest avion, ACUM ?
Dacă această ipoteză a noastră şi a lui Alkesh este reală, în ce „fază” se situează zborul MH370?


Deşi nu am mai postat vreun articol de la acesta, ultimul, din 12 mai 2014 (fiind ocupat cu „aducerea la zi” a informaţiilor oferite de COBRA, TOLEC şi Alkesh-GALACTIS), acum pot să vă transmit că nu am uitat deloc de acesta, căci periodic mai puneam „o întrebare de control” amicului radiestezist.

Şi, de fiecare dată, primeam acelaşi răspuns : „Avionul (MH370) este prins în continuare între dimensiuni, în acea fază în care, practic, timpul  este „îngheţat”...

Deşi nu suna deloc entuziasmant, mă mulţumeam cu ideea că cel puţin nu este distrus sau avariat fizic, şi fără victime propunându-mi ca să revin pe blog, cu un articol pe această temă.

Şi acest aspect l-am tot amânat, până acum, când evenimentele „au luat foc”, iarăşi, obligându-mă să revin...


În această primă parte a acestui articol, pe care îl vedem mai mult ca o introducere, doresc doar să ne lămurim cât mai clar într-o anume privinţă, referitoare la Zborul MH17, „doborât” pe 17 iulie 2014 : CINE a intervenit pentru „distrugerea” acestuia ?


De ce pun ghilimele la cuvintele „doborârea” şi „distrugerea” acestui avion ? În următoarele postări veţi înţelege mai bine...

Deocamdată, cum spuneam, doresc să ne concentrăm doar pentru răspunsul la întrebarea „CINE?”.


Şi iarăşi revin la colaborarea cu „amicul radiestezist”, care, ca de obicei, vine nu doar cu o anumită informaţie, dar şi într-un context perfect pentru a sublinia veridicitatea informaţiilor transmise.

În seara zilei de 17 iulie 2014, imediat după apariţia veştilor despre „atacul terorist” şi „distrugerea avionului MH17”, şi făcând anumite „testări radiestezice” legate de ceea ce tocmai se întâmplase, acesta „a primit” un răspuns foarte clar : AUTORII acestui „Eveniment” nu au fost nici una din părţile implicate în conflictul din Ucraina (nici „rebelii pro-ruşi” sau armata rusă sau „alte forţe pro-ruse”, dar nici forţele armate ucrainene), ci o a treia parte, „UN ALT GRUP”.


Acest grup, cum spuneam, amicul l-a văzut ca neavând nicio legătură cu forţele pro-ruse şi, cu atât mai puţin, cu „rebelii pro-ruşi” din regiunea Doneţk.

Aceştia au fost doar „material de manevră”, pentru a justifica o anumită evoluţie a evenimentelor în zilele următoare (adică acestea) ceea ce observ că acum, chiar aşa se şi petrece...


Acum, pentru cei „studioşi”, care au avut timp, răbdare şi încredere să studieze pe blogul nostru materialele despre Cobra şi chiar Tolec, vor înţelege că aici este vorba de o INTERVENŢIE A CABALEI (UN „STEAG FALS”), CONCEPUTĂ DE ARCHONI, CONDUSĂ DE ILLUMINATI ŞI EXECUTATĂ DE SERVITORII LOR, IEZUIŢII ŞI SUBORDONAŢII ACESTORA.

MIZA acestei „poveşti” este foarte simplă şi precisă : nimic altceva decât DECLANŞAREA CELUI DE-AL TREILEA RĂZBOI MONDIAL (NUCLEAR) !

Se pare că „băieţii” ăştia sunt chiar disperaţi, aruncând în joc toate „atu”-urile pe care le mai au la dispoziţie, pentru a declanşa cât mai rapid un astfel de eveniment...

Acest proiectat război ar reprezenta, pentru aceştia, ultima lor ocazie de a provoca cât mai multe daune Mamei Pământ, cu dublu scop : pe de o parte să întârzie cât mai mult momentul „Evenimentului”, cu „Eliberarea Planetară” corespunzătoare şi, în acelaşi timp, să mai atragă în zona lor vibraţională cât mai mulţi „zăpăciţi”, adică „extremişti, fundamentalişti”, „juniori ai războiului”, orionieni şi marţieni care, odată (re)intraţi în acest joc „de-a războiul”, vor fi nevoiţi să-i urmeze pe aceşti „Seniori ai Războiului” în zonele dimensionale şi teritoriile planetare în care vor ajunge, după ce vor fi nevoiţi să părăsească Pământul.

Altfel spus : dacă tot vor trebui să plece, aceştia voiesc să o facă pârjolind cât mai mult în urma lor şi luând cu ei cât mai mulţi ostatici (blocaţi, ca şi ei, pe frecvenţele MINŢII mincinoase!)...


Acum, după ce „am pus lucrurile la punct” şi „la locul lor”, de la bun început, haideţi să folosim Logica „Bunului-Simţ” şi a informaţiilor oferite chiar de „mainstream”, adică de mass-media oficială, cea încă adânc controlată de Cabală.


În primul rând, UCRAINENII nu aveau cum să intervină direct în acest Joc de-a avionul doborât : riscul de a fi deconspiraţi era prea mare, iar imaginea lor de „îngeraşi” în faţa opiniei publice occidentale este prea importantă, pentru ca aceștia să acţioneze în acest fel... şi, realmente, nu aveau nicio motivaţie reală pentru un asemenea gest.

De aceea, ca şi în cazul „Euro-Maidan”-ului din centrul Kievului şi a altor evenimente din Ucraina din ultimele luni, de după noiembrie 2013, „afacerile murdare” au fost preluate de acea structură paralelă şi paramilitară (şi de care vorbeşte şi Cobra în mesajele sale), cunoscută sub numele de „Blackwater / Academi”.


Ca paranteză, exact în acelaşi mod s-a intervenit şi în anul 2003, în cadrul invaziei în Irak.

După minciunile, acum recunoscute şi oficial, despre „armele chimice şi biologice ale lui Saddam Hussein”, invazia Irak-ului a implicat şi o componentă ezoterică, dincolo de controlul câmpurilor petrolifere : gruparea „Blackwater” a fost observată ca fiind foarte activă în acele momente de „haos” şi „confuzie” de început a invaziei, mai ales în zonele arheologice „fierbinţi”, ale muzeelor importante ale Bagdad-ului şi a altor oraşe cu importanţă arheologică.

Cu acea ocazie, au dispărut „artefacte” de importanţă fundamentală în rescrierea istoriei cunoscute...

Să continui despre aceşti „băieţi întunecaţi”? Nu cred că mai este cazul...


Aşadar, prim eliminare, am ajuns la aceşti „drăgălaşi coloraţi”, însă, poate că vă veţi întreba : nu ar putea avea totuşi „dreptate” mass-media occidentală, inclusiv cea românească, atunci când afirmă categoric că vinovaţii ar fi, cică în mod evident, „băieţii răi pro-ruşi” ?

Deşi ştim cum este cu „evidenţa” în mass-media occidentală, chiar şi cei „aduşi la zi” informaţional şi dând credit „teoriilor conspiraţiei”, se pot întreba dacă „pro-ruşii” ar fi putut face acel eveniment, programat sau nu.


Totuşi, este cât se poate de logic că programarea acestui moment de către aceştia este realmente exclusă !

Chiar dacă aceşti „băieţi” par a fi bieţi „soldaţi”, executanţi ai unor planuri care îi depăşeşc cu mult (geopolitica, bat-o vina...) şi în care nivelul de inteligenţă nu este necesar să fie prea ridicat, totuşi, chiar şi aceştia realizează că premeditarea unui asemenea eveniment (distrugerea unui avion civil) ar fi dus doar la „dezastru de imagine”, şi atât – ceea ce, acum se şi petrece, când planul de a li se pune „în cârcă” evenimentul se materializează tot mai mult, graţiei „propagandei”.

Varianta luată în calcul de către occidentalii care se cred „rezonabili” şi „bine informaţi” este că acei „zăpăciţi pro-ruşi” au încurcat avioanele militare cu cele civile şi, ca urmare, iată „pocinogul”, pentru care, „este musai” să plătească – de aici şi ofensiva cu tancurile a armatei ucrainene în oraşul rezistenţei lor centrale, Doneţk.

Şi totuşi, aşa să fie oare? – aceştia chiar au fost atât de „aiuriţi” încât să încurce avioanele, precum Bulă ameţit când încurcă avioanele cu muştele ?...
  


Şi din nou, ca să nu o mai lungim, prezentăm un fragment dintr-un articol din ziarul „Adevărul” (bastion al „mainstream”-ului, veritabil „purtător de cuvânt” al acestora) care, în dimineaţa următoare evenimentului, adică vineri, 18 iulie 2014, la ora 09.22, „scapă” un articol despre subiect, scris de un pilot, Vladimir Stoicescu (deci, un „profesionist”, nu un „băgător în seamă”), intitulat chiar aşa, „Malaysia Airlines #17”.

În continuare redau trei fragmente relevante din articol – atenţie maximă la al treilea paragraf! :

„Probabilitatea ca o companie aeriană să aibă două accidente majore, în patru luni, este probabil similară cu şansa unui om să câştige loteria de două ori în patru luni. Evident, loteria despre care discutăm aici este una cât se poate de macabră. În plus, dacă luăm în considerare că este vorba tot de un Boeing 777, este vorba de încă o situaţie suspectă şi este vorba de un culoar aerian destul de congestionat, atunci, fără doar şi poate, ne îndepărtăm de probabilitatea loteriei şi îmbrăţisăm un domeniu ştiinţifico-fantastic.

Acţiunile Eurocontrol sunt congruente cu pericolul, aceştia urcând treptat restricţia de la FL260 până la FL320. Nu sunt suficient de familiar cu capabilităţile rachetelor SAM, însă impresia mea este că restricţiile Eurocontrol nu sunt corelate cu siguranţa traficului aerian. Aceste restricţii îmi par arbitrare şi nicidecum menite să împiedice un asemenea incident. Dacă un SAM poate ajunge până la ~FL700 (70.000 de picioare), care a fost motivaţia din spatele urcării restricţiei de zbor cu 6.000 de picioare, au vrut să obosească puţin mai mult racheta? Spaţiul aerian trebuia închis curselor aeriene ce tranzitau Ucraina, însă, evident, este uşor să te dai zmeu ex. post facto.


Îmi este greu să accept că armata unui stat, fie ea a Ucrainei sau a Rusiei, ar putea face confuzie între o aeronavă comercială şi una militară.

Aeronavele civile sunt dotate cu transponder sau IFF („identification friend or foe”), ce transmite un cod format din patru cifre (discret sau nu).

Acest cod, printre altele, este menit să identifice aeronava ca fiind civilă şi nu militară.

SAM-urile au abilitatea să detecteze acest cod şi, teoretic vorbind, sunt INCAPABILE să doboare o aeronavă civilă.

Evident, bănuiesc că această protecţie poate să fie dezactivată de către operator.

În general, operatorul unui SAM poate să doboare o aeronavă civilă DOAR DACĂ ÎŞI DOREŞTE acest lucru.
   


Aşadar, la finalul acestui paragraf, pilotul Vladimir Stoicescu concluzionează foarte simplu că operatorul unui SAM (bateria de rachete care se presupune că a doborât avionul) ar putea doborî o aeronavă CIVILĂ numai dacă ÎŞI DOREŞTE acest lucru – altfel, sistemele electronice de protecţie fac ca racheta să fie „INCAPABILĂ” să doboare o aeronavă civilă.


ÎNTREBARE : dacă există „bună intenţie”, de ce acest „detaliu” nu este prezentat de către „mass-media” în cadrul celorlalte ipoteze ale acestui „mister”, pentru a trage concluzii „cât mai pertinente” ?

CONCLUZIA (noastră) : „pro-ruşii” nu au avut nici cel mai mic interes să distrugă intenţionat avionul MH17, şi, în plus, au fost protejaţi de eventuala lor „prostie” prin sofisticatele sisteme de protecţie electronică ale rachetei.


Şi totuşi, dacă racheta a „acţionat”, atunci CINEVA a dezactivat sistemul de protecţie pentru avioanele civile.

CINE oare ?


Noi am dat răpunsul ceva mai sus („A TREIA GRUPARE”), după ce am exclus partea ucraineană (simplă executantă, şi aceasta cu „grumazul” deja „”sub bocanc”...), iar acum, şi partea „pro-rusă”.


Ceea ce putem preciza, însă, ca un aspect evident, este că această „parte” („grupare”) are o foarte bună cunoaştere a aspectelor oculte, ezoterice, ritualice, având şi o mare aplecare către Numerologie, care în vechime se numea.... Kabala (!!!).

Adică ?

Păi, dacă nu aţi realizat, haideţi să re-memorăm...


Mai întâi, avem un „Boeing 777, codat ca „Zborul MH-17”. Prin echivalenţa literelor în cifre, în Sistemul Chaldeean, obţinem : M=4 şi H=5, adică MH înseamnă „vibraţia lui 9”, care semnifică „încheierea unui ciclu”, sau „Sfârşit pentru un nou Început”.

Însă, în Sistemul numerologic Pitagoreician, la care se pare că au aderat şi Kabaliştii (cei ocupaţi cu studiul Kabalei, ca ştiinţă, şi nu neapărat ai grupului Cabalistic negativ), M=4 şi H=8, de unde rezultă că MH înseamnă „12” (4+8), „cei 12” care îl înconjoară pe „al 13-lea”, din Centrul Sferei...

Acum nu este momentul să intrăm în subtilităţi numerologice şi metafizice, este suficient să observăm că vibraţia numerologică a literelor MH ne duce către „12” („cei 12 apostoli”, 12 dimensiuni etc.), care, simplificat, ne conduce către vibraţia finală a lui „3” (1+2), în timp ce vibraţia lui „17” ne duce cu gândul şi Sensul către Aspectul Feminin, reprezentând, în ştiinţa metafizică, „Numărul Fecioarei”, sau al „Principiului Feminin”.

Şi iată că tocmai acest avion cu aceste simboluri numerologice a fost „doborât”, „distrus”...

Mesajul pare a fi clar, ca să fie auzit de către toţi „cunoscătorii” : iată ce i-ar putea aştepta pe oameni (atât pe Bărbaţi, „cei 12”, cât şi pe Femei, cu vibraţia lui „17”) – „distrugere”, „dispariţie”, „neant”...


...Da, dacă eram „singuri” pe Planetă, aceasta ar fi fost o atenţionare cât se poate de înfricoşătoare – numai că, „nefiind de capul nostru”, lucrurile nu vor sta în nici un fel aşa cum „strigă” aceşti „băieţi”, prin toată simbologia lor „pusă la bătaie”...

Iată, aceştia au lucrat intens la acest mesaj : aeronava MH17 a avut primul zbor pe data de 17.07.1997, iar după exact 17 ani, în aceeaşi zi, pe 17.07.2014, este „executată” (nu contează de către cine, ci că acest „ceva”, care stă sub semnul lui „7” şi mai ales al lui „17” – vibraţia „Principiului Feminin” – este „executat”)...


Începeţi să „prindeţi firul” ?

Dacă răspunsul este DA, atunci vă felicit şi vă recomand să luaţi o pauză...

...Şi să „fiţi pe fază” la următoarea noastră postare, evident, în scurt timp !


Până atunci, vă urez MEDITAŢII cât mai DESE şi INTENSE în LUMINĂ !

Iată, nu mai „este de glumă”, acum este momentul să „apăsăm pe acceleraţie” şi să ne facem treaba pentru care am venit pe Pământ, pentru aceste momente pe care le-am aşteptat şi pentru care ne-am pregătit timp de mii şi de zeci de mii de ani !

SUCCES !


MarYan

Un comentariu:

  1. NAMASTE !!! Putem afla daca Ashtar Sheran a reusit sa ii aduca pe supravietuitorii primei nave malaeziene de pe planeta unde i-a gazduit ??? Asa cum rezulta dintrun mesaj primit de o ""channeler" cu vreo trei luni in urma.

    RăspundețiȘtergere