miercuri, 3 iunie 2015

MarYan : PoVestea ZILEI (3) pentru 3 iunie 2015 – Astre şi Dez-Astre.



PoVestea ZILEI (3)
(pentru)
3 iunie 2015

Astre şi Dez-Astre





V-aţi întrebat vreodată ce este cu adevărat un „dez-astru” ?

Dacă nu, nu-i problemă, căci marea majoritate nu-şi pun asemenea „probleme filozofice”..

Şi, ca să fie şi mai clar, nici eu, până nu am început acest sub-titlu, nu „ştiam” despre ce voi scrie – până nu am despărţit CuVânt-ul în elementele fundamentale...

Aşadar, iată ce ne PoVesteşte acest CuVânt : dincolo de „definiţii formale” specifice 3D (pe care le-am uzitat şi eu, personal, cât am lucrat la „Situaţii de Urgenţă”), dezastrul ne povesteşte, cât se poate de SIMPLU, că acesta apare în momentul în care am ieşit din ARMONIA COSMICĂ, ASTRALĂ, evidenţiată inclusiv prin poziţionarea astrală corespunzătoare acelei situaţii PRE-DISPOZIŢII (care în Astrologie apare sub forma opoziţiilor, şi, mai ales, a cuadraturilor).

Mai precis, poate că acum este vremea ca să expun expresia mea favorită, care-mi este atât de dragă :

DUMNEZEU PROPUNE,

ASTRUL PRE-DISPUNE,

ÎNSĂ DOAR OMUL DISPUNE !




Ce înseamnă asta, şi mai clar ?

Anume, faptul că Dumnezeul din interior (Sinele Divin), alături de Marile Înţelepciuni ale Universului, propun(e) Planul de Viaţă al Fiinţei respective, care, odată ajunsă la încarnare pe Pământ şi întrând în stadiul de “uitare de Sine”, este ajutată ca să-şi re-amintească de toate acestea, de către aceşti Fraţi Cosmici mai mari, care fac parte din Grupul Fondatorilor, numiţi ASTRE (Planete şi Sori) şi care, prin poziţionarea lor pe “Harta Cerului” natal, ne PoVestesc în acest mod “cifrat” Tema de Viaţă şi Calea noastră pe care ne-am propus să ne-o urmăm, odată încarnaţi...

...pe care o vom urma... sau nu... în funcţie de ALEGERILE pe care le facem şi DECIZIILE pe care le luăm pe această Cale – care, de fiecare dată, este atât de uimitoare, imprevizibilă şi, mai ales, fascinantă !


...Vorba unui prieten, când “dădea de greu” : “Da, MarYan, e tare greu... dar atât de frumos ! ! !“ ...




Iată că Acum, în aceste Vremuri, mai mult decât oricând, putem TransForma orice teribil Dez-Astru în cel mai măreţ Triumf, pe care – precum ne re-amintea şi Rudyard KIPLING, încă din 1895, în poemul său “DACĂ...” – este de cea mai înaltă înţelepciune ca “să le privim la fel”, cu aceeaşi intensă det-aşare (precum şi “proaspătul” film “tematic”, despre “Dezastrul – Falia din San Andreas”)...


...Cum am putea altfel ? decât să NE IUBIM ! pentru că SUNTEM, AICI şi ACUM, în aceste minunate şi atât de interesante vremuri, încât depăşeşc, ca magnitudine şi intensitate, orice epitet pământean ! ! !



MarYan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu