duminică, 14 iunie 2015

MarYan : PoVestea ZILEI (14) pentru 14 iunie 2015 – Despre Valuri masive de Energie care se apropie (II).



PoVestea ZILEI (14)
(pentru)
14 iunie 2015

– Despre
Valuri masive de Energie care se apropie” (II) –





După „TEORIA” de ieri, astăzi (adică „Acum”) haideţi să selectăm şi 2 aspecte practice legate de procesul de „trecere prin valurile de energii aflate în curs de manifestare.

Şi dacă tot am făcut referire la mesajele transmise prin Jenny Schiltz de către Sanat Kumara (Logosul acestei Planete sau, cum i se spune în Orient, „Regele Lumii” – aspect şi „Titulaturi” de care vom mai vorbi, sper, în scurt timp...), în traducerea şi postarea pe blogul Monicăi Poka, acum haideţi să observăm răspunsurile primite la 2 întrebări punctuale, din acelaşi „teritoriu” :


JENNY SCHILTZ : M-a sunat un prieten și mi-a spus că un copil de 12 ani care are viziuni, i-a spus că a văzut orașul lor situat pe litoral, lovit de un tsunami.

Când mi-am consultat sinele mai înalt, mi s-a spus că valul pe care copilul îl vede este un VAL DE ENERGIE care va inunda totul, așa cum ar face un tsunami.

Acest lucru mi-a adus aminte de un vis pe care l-am avut în 2012 în care un tsunami a lovit New York-ul și eu mă munceam să trag oamenii afară din apă. Pentru foarte multă vreme m-am temut că un tsunami real va distruge coasta de est.
Holywood-ul nu a fost de ajutor...

SANAT : Ceea ce tu ai văzut a fost valul de energie care a ajutat la trezirea primului val. Ai ajutat oamenii așa cum îi ajuți și acum să gestioneze energiile.

Ceea ce copilul vede este valul masiv de energie care se apropie și care îi împinge pe cei treziți și îi activează pe alții să se întoarcă la sine.

De multe ori aceasta este o interpretare literală a mesajelor, și aduce o mare frică.

Acesta și toate mesajele primite, este necesar să fie testate prin inimă și corectate sau eliminate dacă provoacă frică.”



„O conversație personală cu Sanat :

Jenny: Acum câteva zile am simțit o copleșitoare nevoie să aprind o țigară. Nu am mai fumat în ultimii aproape 10 ani. Au descărcările ceva de-a face cu această nevoie? A trecut destul de repede, dar m-a făcut curioasă.  

Sanat: Acela a fost un fișier care nu ți-a mai folosit și care a fost șters sau suprascris.
I-ai simțit prezența, în timp ce se schimba în corpul tău.

Jenny: Dacă aș fi decis să aprind o țigară, aș fi oprit suprascrierea sau ștergerea fișierului ?

Sanat: Nu, dar acel comportament ar fi fost rescris și în noul fișier.
Acesta este motivul pentru care este atât de important să alegi „binele tău cel mai înalt”, în fiecare moment.
Voi aveți liber arbitru și noi nu putem schimba ceea ce este.

Jenny: Deci, dacă eu rescriu alte lucruri cum ar fi cele în care am simți gelozie, furie, victimizare, aș experimenta aceste emoții ca și pe niște fișiere care au fost suprascrise sau șterse.

Sanat: Da, doar observă aceste emoții, lasă-le să curgă prin tine în loc să le oprești ca fiind ale tale.

Jenny: Chakrele mele au fost cam lucrate în ultima vreme și mă simt cam inconfortabil. Cum aș putea ușura acest lucru?

Sanat: Începe prin a nu eticheta acest lucru drept bun sau rău, ci mai degrabă fii conștientă că ceea ce se petrece este de fapt o schimbare a ta și un ajutor în atingerea scopului tău de a fuziona înapoi cu sursa sufletului tău.
Vorbește cu corpul tău și cere-i să elibereze orice rezistență.
Vezi-ți chakrele deschise și învârtindu-se acceptând toată energia ca o pâlnie.
Ascultă-ți corpul și odihnește-te atunci când este necesar, și cel mai important, bea apă deoarece acest proces crește deshidratarea.”




Iată, am re-dat aceste „Conversaţii Inter-dimensionale” din considerentul concluziilor practice care pot fi trase, de fiecare dintre noi, pentru multiple aspecte ale vieţii „normale”, de „zi cu zi”.

Căci, prin extra-polare, putem observa multe aspecte cotidiene din viaţa fiecăruia care pot fi încadrate în acea situaţie numită „pofta de ţigară” şi în care explicaţia, dincolo de limbajul de informatician, limpezeşte cum aceste perioade de „valuri energetice” înseamnă în primul şi în ultimul rând „re-scrieri” şi „supra-scrieri” de Noi Programe, adică de Eliberarea unor obieceiuri şi punerea în locul acestora a altora care, dacă nu sunt mult „mai bune” („pentru binele cel mai înalt”), cel puţin sunt ceva „mai puţin toxice” („toxice” însemnând generatoare de entropie şi diz-armonie, în propria Fiinţă).

Acest moment de „re-scriere” a Noilor Programe este foarte mult potenţat şi accelerat de Meditaţiile în Lumină, urmate apoi de „îmbăierea” în aceste Noi frecvenţe energetice planetare, care „pecetluiesc” şi „încheie programul de re-scriere” efectuat până atunci, cum spuneam, în bună parte prin (adevărata) Meditaţie în Lumină...


Pe de altă parte, povestea cu „Valul Tsunami” văzut ca Simbol şi Metaforă, cred că exprimă foarte Simplu şi Limpede, în acel atât de scurt răspuns, ceea ce a frământat generaţii de Lucrători în Lumină în anii şi deceniile trecute, când viziunile dezastruoase despre „Sfârşitul...” (a multor „chestii”) erau la „ordinea zilei”...

Deşi mai apăreau afirmaţii „timide” că majoritatea viziunilor reprezintă metafore ale Cerului pentru Atenţionări şi noi Mobilizări de Lucru cu Lumina, mulţi le luau la propriu, provocând(u-şi) şi mai multă frică...


De aceea, acum venim cu această Imagine pentru a înţelege că Valurile („Uriaşe”) de Noi Energii sunt acele TSUNAMI-uri de care aminteam şi eu în Editoriale, pe care le prevedeam după „Căderea Voal-ului” şi care, nu numai că nu trebuie să sperie, ci, dimpotrivă, să Inspire Fiinţa interioară pentru mai multă determinare în Lucrul cu Lumina căci, iată, „Vremurile au sosit”...


...Voalul „a căzut”, pregătirea pentru Eveniment deja a trecut de 98% condiţii îndeplinite, Lumina pe Pământ este „Pe Prag”...

...Ce ne-am mai putea dori ?...

...Pedala de acceleraţie este chiar lângă picior... mai rămâne doar ca să asigurăm Direcţia (cea Bună”)... şi, deja, „ultima turnantă” se (între)vede la Orizontul (de Lumină) !


Cu acelaşi DRAG şi aceeaşi Dragă Com-Pasiune,



MarYan

Un comentariu:

  1. Comentariul meu nu are legatura directa cu articolul ci doar cu perioada prin care trecem cu totii. Nu mai caut articolul cu Fondatorii lui Sal...ideea este ca am gasit astazi in articol care confirma inca o data faptul ca Atlantida a existat si afirmatiile lui Sal cu privide la Istoria reala a Pamantului sunt cat se poate de adevarate. Iata, un articol despre un vapor reaparut in Triunghiul bermudelor si despre piramidele din cristal descoperite de cercetatori la 2000m sub apa: https://www.facebook.com/georgiana.mihalache.7524/posts/468179303358736

    RăspundețiȘtergere